Toon posts:

Problemen met Sony CRX 140e

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hello, wzzp

Oke, ff een vraagje, ik heb sinds kort XP op mijn pc gezet, maar nu krijg ik die brander weer niet aan de praat!!! Ik heb al van alles geprobeerd via de microsoft website enzo (updaten van de ASPI driver enzo) maar nix werkt!!! HELP!!!!

Laat ff wat achter als je weet wat het zou kunnen zijn!!

De mzzlzz

• Sjaak_Afhaak
  • Registratie: Oktober 2000
  • Nu online

Sjaak_Afhaak

Bleh!

het is voor ons een stuk makkelijker nadenken als jij ons wat meer info geeft:

- merk & type brander
- brandsoftware
- enz..

ps, Welkom op GoT. Mag ik je aanraden ff een paar FAQ's te lezen betreffende het kiezen van een topictitel (niet erg duidelijk he) en groeten onder je post..

Hier staat tekst

Verwijderd

Topicstarter
Ja oke, dat is zo sorry.

Ik zal even wat meer info geven.

De brander die ik heb is een Sony CRX 140e, die ik gebruik met de programma's Easy CD creator 5 en nero (allernieuwste versie, welke precies weet ik niet). Ik heb voor Easy cd Creator updates gedownload voor XP zodat de brander herkend zou worden (gebeurt ook) en dat hij zou kunnen branden.

Maar het is dus zo dat het branden zelf op zich wel lukt, alleen als ik dan de cd wil lezen dan herkent hij hem niet. Volgens mij sluit hij de CD gewoon niet af, maar het gekke is dat data cd's het ook niet doen....... dus dat kan dan niet, want dan moeten die werken.

• Twynn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 29-01 07:49
Even topictitel aangepast..

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 26 februari 2002 14:34 schreef Twynn het volgende:
Even topictitel aangepast..
Dank je :)

• Tukkie_3
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10-04 22:06
Heb je op de nieuwste sony driver voor XP al gedownload.. mijn 140-EBP had er ook problemen mee, nieuwste driver gedownload en hij doet het weer.

www.driverguide.com ??

Verstopte wc's zijn moeilijk te vinden

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 26 februari 2002 16:15 schreef Tukkie_3 het volgende:
Heb je op de nieuwste sony driver voor XP al gedownload.. mijn 140-EBP had er ook problemen mee, nieuwste driver gedownload en hij doet het weer.

www.driverguide.com ??
Ik heb daar gekeken ja, maar de enige driver die ze voor de crx 140e hebben zijn windows 98, dus ja....
Pagina: 1