Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Idee tegen searchtopics

Pagina: 1
Acties:
  • 23 views sinds 30-01-2008

• veldmuis
  • Registratie: Mei 2001
  • Niet online
misschien is het een idee, misschien staat ie zo beneden de lijst in LA, maar toch :+

er is al vaker voorgesteld om tijdens de registratie een aantal vragen in te bouwen, maar vragen over processors bijvoorbeeld zijn niet nuttig voor een WG'er, maar das nix nieuws :P

daarom misschien iets inbouwen ofzo, zodat je voordat je een topic opent 10-20 vragen krijgt, gewoon niet te weinig dat je wel ff bezig bent, en een nieuw topicje ook niet echt sneller geplaatst is dan ff searchen, zodat er minder searchtopics komen

voor de private fora hoeft dat niet imo.

• El Jefe
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Topix :{ ;)

Maar voor degenen die een topic willen openen waarvan het duidelijk is dat het geen search-topic betreft, die krijgen dan ook die vragen...., en wat voor vragen?
Voordat een topic gestart wordt weet topix (of andere forumsoftware) natuurlijk nog niet waarover dat topic zal gaan..

Denk dat dit nog heeel moeilijk gaat worden.. :P ;)

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08:52

Exirion

Gadgetfetisjist

Op dinsdag 26 februari 2002 13:55 schreef veldmuis het volgende:
voor de private fora hoeft dat niet imo.
Mwa, nuttige vraag voor de HK: hoeveel lippen heeft een vrouw? Als het antwoord boven de twee zit dan ben je redelijk geschikt voor de HK :+

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

• saviour
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Wat bedoel jij met een private forum? Crewforum enzo? Daar hebben wij als user natuurlijk niets aan. Bij SG en HK is het niet echt nodig denk ik.

Het id vind ik niet zo'n goed id eigenlijk, wanneer ik een topic wil openen heb ik zelf al gezocht en wil ik niet eerst een aantal vragen gaan beantwoorden. Het lijkt me zeer frustrerend.

• El Jefe
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Op dinsdag 26 februari 2002 14:00 schreef Exirion het volgende:

[..]

Mwa, nuttige vraag voor de HK: hoeveel lippen heeft een vrouw? Als het antwoord boven de twee zit dan ben je redelijk geschikt voor de HK :+
Staat er nog niet zo'n topic in de search dan? :o ;)

• veldmuis
  • Niet online
Op dinsdag 26 februari 2002 14:01 schreef saviour het volgende:
Wat bedoel jij met een private forum? Crewforum enzo? Daar hebben wij als user natuurlijk niets aan.

Het id vind ik niet zo'n goed id eigenlijk, wanneer ik een topic wil openen heb ik zelf al gezocht en wil ik niet eerst een aantal vragen gaan beantwoorden. Het lijkt me zeer frustrerend.
private = SG, HK, NTSM(zo? ;))

wanneer JIJ, je zegt het zelf al, maar er zijn mensen die niet gezocht hebben, vandaar :X

• saviour
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Op dinsdag 26 februari 2002 14:02 schreef veldmuis het volgende:
private = SG, HK, NTSM(zo? ;))
Ik bedacht het me net daarna ja :+
wanneer JIJ, je zegt het zelf al, maar er zijn mensen die niet gezocht hebben, vandaar :X
Het probleem is dat het dan ergerlijk is voor de mensen die dus wel zoeken (de meeste vaste users) :{

Het is gewoon een rotprobleem, erg moeilijk om een oplossing voor te verzinnen.

• veldmuis
  • Niet online
Op dinsdag 26 februari 2002 14:10 schreef saviour het volgende:

[..]

Ik bedacht het me net daarna ja :+
[..]

Het probleem is dat het dan ergerlijk is voor de mensen die dus wel zoeken (de meeste vaste users) :{

Het is gewoon een rotprobleem, erg moeilijk om een oplossing voor te verzinnen.
na 500 posts ofzo wel toelaten, behalve als de modjuhs het tegenhouden ofzo, dat je een note krijgt dat het niet kan en een scripske dat automatisch doorvoert zeg maar,

nee ik kan idd geen php ensow dus kzou niet weten of het kan

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 14:41

JvS

Ik heb hem zelf ook

Er loopt al een discussie met dit soort zaken:

[topic=420713/1/100]

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.