Liteon brander type LTR-24103S ????

Pagina: 1
Acties:

• BuG2FiX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 29-03 21:35
hallo folks,

Ik heb net een nieuwe brander gekocht, ging meer voor de prijs dan de specs, maar deze leek me wel aardig (liteon). Nu zie ik overal op het net en ook in reviews de liteon LTR-24102B, maar weinig over de LTR-24103S die ik dus net uit de doos haal. het lijkt qua serienummer dezelfde serie, ook qua specs, maar wat is het verschil. weird is dat op de liteon site dit typenummer helemaal niet staat...
so wtf. is hier aan de hand, wie heeft ook zo'n ding met '24103S' in de properties en kan me iets vertellen erover.
kan het SD2 discs kopieeren en 99 min. cd's?? (zoals de 24102B) zo niet dan gaat ie retour afzender want ik had toch echt wel de 24102B besteld... :? En waar haal ik support en FIRMWARE? is wel handig toch...

grtn, BuG2FiX

pz: ik lees net een of ander gerucht dat dit een 32x is met een 24x firmware? anyone?

Verwijderd

Ik heb ook zo'n 24103s, 2 weken geleden gekocht. Doet 't perfect, heb sd2 backup gemaakt, vlekkeloos! Wat betreft dat gerucht, daar zit wel een kern van waarheid in denk ik. Ze hebben oa dezelfde typenr einde: "3S".

• BuG2FiX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 29-03 21:35
bedankt alvast, ik probeer het nu ook even met Medal of Honour, die schijnt nogal een nieuwe SD2 versie te hebben.

Heeft iemand meer info over de BIOS en of daar dus een update voor is zodat we nog harder kunnen fikken? (moet ik eerst betaalbare cds vinden die dat kunnne..) ik hoor hier en daar dat het inderdaad dezelfde driver is als de 32x...

Verwijderd

dat is idd een nieuw model, ik heb ergens gelezen dat het een gemodificeerde 32x fikker is om de productie kosten laag te houden.