is kazaa gestopt met de linux versie van kazaa???
ze hebben nu 1.5 uitgebracht maar daardoor werkt kazaa onder linux niet meer
ze hebben nu 1.5 uitgebracht maar daardoor werkt kazaa onder linux niet meer
Verwijderd
PSN: Houtvlot
À vaincre sans péril, on triomphe sans gloire - Pierre Corneille
Waarvoor wil je die gebruiken dan? Toch niet om spullen met copyright te downloaden?Op dinsdag 26 februari 2002 18:19 schreef Valium het volgende:
Enne, geef me eens een paar Supernode ip-adressen dan...
Leven is het meervoud van lef | In order to make an apple pie from scratch, you must first create the universe.
Om Debian ISOs te downen... DuhOp dinsdag 26 februari 2002 18:21 schreef odysseus het volgende:
Waarvoor wil je die gebruiken dan? Toch niet om spullen met copyright te downloaden?
Verwijderd
dat werkt wel. ik heb alleen het ip van en supernode nodig. kan je morpheus ook zo instellen dat ie dat logt? dan loop ik nl ff naar de win pcOp dinsdag 26 februari 2002 16:30 schreef The_Surfer het volgende:
De huidige versie van de Kazaa client voor Linux werkt inderdaad niet meer goed. Op de site van fnl staat uitgelegd hoe je het toch weer aan de gang kan krijgen.
Verwijderd
Verwijderd
Maakt kazaa-lite logs aan?Op maandag 01 juli 2002 09:32 schreef QuarK het volgende:
Je kan natuurlijk op een windows machine die werkende client installeren (kazaa-lite) en kijken waarnaar geconnect wordt.
Moet ook een supernode opleveren.