https://wren.co/join/Devian
Welke distro en welke versie gebruik je?
Ik had gister onder Woody Kmerlin uit unstable (Sid) gehaald en die leverde bij mij ook problemen op. Ik kon niet connecten en niet mijn nick veranderen.
Kmerlin uit Woody deed / doet het wel gewoon goed.
Ik had gister onder Woody Kmerlin uit unstable (Sid) gehaald en die leverde bij mij ook problemen op. Ik kon niet connecten en niet mijn nick veranderen.
Kmerlin uit Woody deed / doet het wel gewoon goed.
heb kmerlin 0.3.2 beta 1.... kan nick ook niet veranderen in de daarvoorbestemnde plek 
heb deze van de site van kmerlin afgeplukt
oja.. rh 7.2 + kde
heb deze van de site van kmerlin afgeplukt
oja.. rh 7.2 + kde
https://wren.co/join/Devian
http://kmerlin.olsd.de/ is de homepage van Kmerlin, alleen kan je volgens mij alleen de meest recente versie downloaden.
edit: Via de Sourceforge link kan je de 0.3.1 en 0.3 versies downloaden.
edit: Via de Sourceforge link kan je de 0.3.1 en 0.3 versies downloaden.
ik heb precies hetzelfde, maar na een paar keer uitloggen en inloggen doet die het wel.Op dinsdag 26 februari 2002 13:28 schreef Devian het volgende:
heb kmerlin geinstalled maar die wil niet inloggen hier
volgens mij loopt tie trouwens helemaal vast als ik inlog
help
Versie 0.3.3 is helemaal bagger want bij het compileren gaat het al goed fout, ik dacht dat het aan mij lag maar zijn meer mensen met dat probleem (zie frontpage tweakers meuktracker)
Taaaa taa taa taaaa taa taa ta taaataaaaa.
Verwijderd
Ja Kmerlin logt pas in na veel klikken (hlijkt wel op windhoos). Maar is het fout gekompiled als je geen koppeling op je paneel krijgt ?
volgens mij is dit toch echt een error met compileren. (vraag me af of dit alleen bij KDE is)c++ -DHAVE_CONFIG_H -I. -I. -I.. -I/usr/include/kde -I/usr/local/qt/include -I/usr/X11R6/include -D_REENTRANT -I/usr/include/kde -I/usr/local/qt/include -I/usr/X11R6/include -O2 -fno-exceptions -fno-check-new -c chatwindow.cpp
In file included from /usr/include/kde/kmainwindow.h:30,
from chatwindow.h:24,
from chatwindow.cpp:18:
/usr/include/kde/ktoolbar.h:156: type specifier omitted for parameter
/usr/include/kde/ktoolbar.h:156: parse error before `,' token
/usr/include/kde/ktoolbar.h:174: parse error before `*' token
/usr/include/kde/ktoolbar.h:177: destructor `KToolBar' must match class name
`QMainWindow'
/usr/include/kde/ktoolbar.h:101: destructor `KToolBar' must match class name
`QMainWindow'
/usr/include/kde/ktoolbar.h:101: ISO C++ forbids declaration of `KToolBar' with
no type
/usr/include/kde/ktoolbar.h: In member function `virtual QMetaObject*
KToolBar::metaObject() const':
/usr/include/kde/ktoolbar.h:102: parse error before `;' token
Taaaa taa taa taaaa taa taa ta taaataaaaa.
ik had er ook problemen mee, heb nu de versie van debian woody en die werkt wel goed
maar 0.33 werkt echt niet, ik mis icoontjes en zie geen kmerlin in m'n docking app ding
maar 0.33 werkt echt niet, ik mis icoontjes en zie geen kmerlin in m'n docking app ding
Daar had ik nou ook last van. Ik dacht eerst dat ik hetgwoon fout gecompileerd had. Maar dat bleek dus van niet.Op maandag 25 maart 2002 07:48 schreef Newjersey het volgende:
Maar hoe kan je die Kmerlin uit woody halen?
To be, or not to be...
Als je debian gebruik welOp maandag 25 maart 2002 07:52 schreef Ansenyi het volgende:
[..]
Daar had ik nou ook last van. Ik dacht eerst dat ik hetgwoon fout gecompileerd had. Maar dat bleek dus van niet.
Maar hoe kan je die Kmerlin uit woody halen?
Hmmm, toen ik dat probeerde gebruikte ik RedHat 7.2. En nu ben ik overgestapt op Debian. Nog niet geprbeerd, maarja er staat nog geen windows manager op. Beetje bij beetje kom ik er wel
To be, or not to be...
Pagina: 1