Op maandag 18 maart 2002 19:42 schreef Raggaman het volgende:
Beste mensen,
Ik heb video-DVD's gemaakt op zowel de Pioneer DVR-A03 DVD-RW schrijver (standaard in een G4 Mac) als ook op de HP 100i DVD+RW schrijver (op een PC) en beide kunnen in mijn Pioneer DV343 stand-alone dvd speler afspelen.
De Pioneer ondersteunt ook DVD-R en HP brengt binnenkort (eind april...) een software-update uit om ook DVD+R te kunnen schrijven op de 100i.
Dan heb je toch pech want een software update voor de hp 100i komt er nooit dit is door hp bevestigd en net als alle andere dvd branders die uit zijn op dit moment ze hebben wel gezegt dat hij upgradeble was naar dvd+r maar dat is dus niet zo,ze brengen nu allemaal een nieuwe dvd brander uit hp komt met de hp 200i,philips met de 228 deze kunnen wel dvd+r schrijfen.Dus als je nu een dvd brander koopt zit je vast aan de dure dvd+rw en dit zien veel dvd spelers niet denk maar aan de cdrw hoeveel cd spelers hebben niet problemen met herschrijfbare cd s terwijl ze met cdr geen probleem hebben.Mijn advies wacht nog een a twee maanden tot de nieuwe er zijn.Kijk ook even naar mijn eerdere post en klik daar op die link en dan lees je wat ik bedoel er voelen een hoop mensen zich genaaid door hp en philips te geloven met hun upgrade
groetjes karten