Geen attachments meer via Outlook

Pagina: 1
Acties:

• edgarv
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 27-12-2025
Hoi,

Ik ben er niet helemaal zeker van dat het hier thuishoort, heb ooit eens de klok gehoord, hoop nu die klepel weer te vinden.

Sinds enige tijd heb ik niet meer de mogelijkheid om wat grotere bestanden te ontvangen of te versturen via mail (POP en SMTP). Voorzover ik na kan gaan heeft het eerder wel gewerkt. Verschil is mogelijk dat ik nu een andere mailclient gebruik (Outlook XP ipv Outlook 2000, geen express!!) en een ander OS (XP Pro ipv 2000). Het netwerk waar het niet meer op lukt bestaat uit een ADSL Basic verbinding via een getweakt Alcatel Speedtouch Ethernet modem.

De klok die ik ooit heb horen luiden ging over registryinstellingen, MTU. Help mij op weg als je een oplossing weet.

Edgar

Gigabyte GA-Z68X-UD3H-B3 / 3770K / 2x16GB / Antec NSK4400 / ST30NF

Verwijderd

Je kunt deze beveiliging met tweak-xp uitschakelen.

Het kan ook met de hand door ergens in het register een sleutel toe te voegen, maar dat weet ik niet zo uit mijn hoofd, staat geloof ik wel in de knowledgebase van microsoft

Tweak xp is het makkelijkst

• nickv
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18-05 16:10
Wat voor bestanden zijn het, Xp laat nl heel veel bestanden niet toe.

Leef in het heden en nooit in het verleden. Carpa diem

• edgarv
Heeft niets met bestandstypes te maken, netwerkerrors krijg ik. Is afhankelijk van de grootte van de bestanden. EXE, ZIP, JPG, alles gaat in principe, als het maar niet te groot is. En dan volstrekt onduidelijke meldingen. Op dit moment staat er een bestand op de XS4All mailserver wat maar 300k groot is (jpg) en wat ik met geen mogelijkheid binnenkrijg.

• edgarv
Lijk wat gevonden te hebben, iemand ervaring en een 'kant en klare' oplossing?

http://www.dslreports.com/forum/remark,2268490~root=equip,16~mode=flat
http://www.your-connect.ch/faq/tips-015.htm