METAMOD

Pagina: 1
Acties:

• witchdoc
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 20-02 13:56
ok, ik heb nu een penalty ratio van 0.678.. "geen probleem zolang u onder 1 blijft.
Lijkt me dus al redelijk in de buurt te komen.. maar wat ik nu zou willen zien is indien mogelijk een overview'tje van posts die ik verkeerd gemod zou hebben.. want ik dacht altijd dat'k redelijk juist mod'te.. maja, dat denkt iedereen wel van zichzelf zeker? :)
en hoe slecht is die 0.678 nu eigenlijk?

• Jaymz
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 17:26

Jaymz

Keep on moving !

0.044

'k vraag me ook wel eens af wat de metamod van me vindt

• irrelevant
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
(overleden)
Dat is redelijk hoog. Je krijgt hierdoor namelijk ook 67,8% minder modpunten. Het is helaas niet te achterhalen bij welke posts het fout gaat. Het enige wat je zou kunnen doen is zelf bijhouden aan welke posts je troll/flamebait hebt gegeven en later kijken of anderen het met je oneens waren, maar dat is erg omslachtig.

• witchdoc
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 20-02 13:56
niet dat ik ooit van me leven die modderpunten kwijtraak dus dat is niet zo erg, maar als ik verkeerd mod zou'k wel graag weten waarom.
't lijkt me ook zo dat dit niet echt automatisch kan gedaan worden want als ik al een post -1 troll/flame geef, gaat niemand dat nog eens doen omdat die normaal al weles overgewaardeerd heeft gekregen en dus al 'laag genoeg' gemod is. blijf ik dus als enige met die troll zitten en krijg'k dus strafpunten.

Handig om te weten zou ook zijn hoe die penalty berekend word, weet ik tenminste hoe erg ik het verziek en kan'k misschien gewoon stoppen met modden als mijn mening toch tegen de meerderheid indruist

laatste opmerking (voorlopig) :): raar dat ik met toch een best goed karma (120 ofzo, opgebouwd in 2 maand tijd) toch nog zo foutief mod..