Hail to the king baby!
Bij een router komt op zich nog wel wat meer kijken dan enkel de 2e netwerkkaart aan de praat krijgen, en als je al dit soort vragen steld, hoop ik dat je bereid bent veel te lezen (/usr/doc/Linux-HOWTOs & /usr/doc/Linux-mini-HOWTOs) en voor de rest van de vragen de search gebruikt, want er zijn al duizenden topics die de volgende problemen die je tegen kunt komen behandelen. No Flame intended...
Succes ermee verder.
En contact me anders maar via ICQ of mail, ikke heb hier ook een Slackware router bakje staan...
Succes ermee verder.
En contact me anders maar via ICQ of mail, ikke heb hier ook een Slackware router bakje staan...
Tja, er is overal wel op internet te vinden welke kernelmodule je nodig hebt voor [insert netwerkkaartnaam+type], hoe je dat moet doen, is vrij basiswerk en staat ook op verscheidene plekken duidelijk uitgelegd, helemaal compleet met modprobe syntax enzo 
Daarom sluit ik dit topic nu... voor je routerperikelen geldt eigenlijk wel hetzelfde, maar als je een concreet probleem hebt waar je niet uit kan komen, mag je gerust een topic openen.
Succes ermee!
Daarom sluit ik dit topic nu... voor je routerperikelen geldt eigenlijk wel hetzelfde, maar als je een concreet probleem hebt waar je niet uit kan komen, mag je gerust een topic openen.
Succes ermee!
Het zal wel niet, maar het zou maar wel.
Dit topic is gesloten.
![]()