Ik heb laatst op TV hier wat over gezien. Het zag er vet uit qua graphics enzo, maar ik kan geen release datum vinden. Weet iemand die?
Alvast bedankt.
Alvast bedankt.
is da nie van EA sports of zo?Op dinsdag 26 februari 2002 12:13 schreef Driver-x het volgende:
Ik heb laatst op TV hier wat over gezien. Het zag er vet uit qua graphics enzo, maar ik kan geen release datum vinden. Weet iemand die?
Alvast bedankt.
dus...
Thnx voor de link, maar waarom vind jij het geen leuk spel?Op dinsdag 26 februari 2002 12:28 schreef Compubiter het volgende:
Hij is van Eidos, dan wordt het natuurlijk lastig zoeken op de site van EA.
edit:
Linkje: http://www.eidosinteractive.co.uk/games/embed.html?gmid=118.
't Is trouwens geen leuk spel (we hebben hem al drie/vier weken in de winkel ofzo)
Ja, ok.Op dinsdag 26 februari 2002 12:36 schreef Compubiter het volgende:
Er zitten maar zes onderdelen in, en het meeste leek teveel op Sydney 2000 (wat trouwens wel een vet spel is). Meeste dingen gaat om toetsencombinaties indrukken.
Ik heb het natuurlijk maar tien minuten gespeeld, na werktijd ofzo, maar echt interessant was het niet.
Wat, lekker button-smashen ofzo?Op dinsdag 26 februari 2002 12:37 schreef Driver-x het volgende:
[..]
Ja, ok.
Ik d8 dat er ook schaatsen enzo bij in zat, maar ik zag ook net duz van niet. Jammer................ ik had me verheugd op het schaatsen.
Verwijderd
Die was GEWELDIG!! op me msxjeOp dinsdag 26 februari 2002 12:38 schreef MrRudi het volgende:
Bedoel je misschien Hyper Olympics van Konami
[afbeelding]
![]()
![]()
![]()
![]()
Verwijderd
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2026
•
Hosting door TrueFullstaq