Toon posts:

Olympische Spelen game

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb laatst op TV hier wat over gezien. Het zag er vet uit qua graphics enzo, maar ik kan geen release datum vinden. Weet iemand die?

Alvast bedankt.

• Sassie
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 22:06
Weet je de naam/publisher ?

Ik neem trouwens aan dat je het op gamequest gezien hebt (daar was het tenminste vrijdag op), heb je al op hun site gekeken?

Verwijderd

Topicstarter
nee nog niet, beetje stom |:(

• Pepper
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 19-06-2025

Pepper

The one and only!!

Op dinsdag 26 februari 2002 12:13 schreef Driver-x het volgende:
Ik heb laatst op TV hier wat over gezien. Het zag er vet uit qua graphics enzo, maar ik kan geen release datum vinden. Weet iemand die?

Alvast bedankt.
is da nie van EA sports of zo?

dus...

Verwijderd

Topicstarter
De titel is Salt Lake 2002. Op de site van EA niks gevonden.

• Compubiter
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 21-08-2023

Compubiter

Think again

Hij is van Eidos, dan wordt het natuurlijk lastig zoeken op de site van EA :+.

edit:
Linkje: http://www.eidosinteractive.co.uk/games/embed.html?gmid=118.
't Is trouwens geen leuk spel (we hebben hem al drie/vier weken in de winkel ofzo)

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 26 februari 2002 12:28 schreef Compubiter het volgende:
Hij is van Eidos, dan wordt het natuurlijk lastig zoeken op de site van EA :+.

edit:
Linkje: http://www.eidosinteractive.co.uk/games/embed.html?gmid=118.
't Is trouwens geen leuk spel (we hebben hem al drie/vier weken in de winkel ofzo)
Thnx voor de link, maar waarom vind jij het geen leuk spel?

• Compubiter

Compubiter

Think again

Er zitten maar zes onderdelen in, en het meeste leek teveel op Sydney 2000 (wat trouwens wel een vet spel is). Meeste dingen gaat om toetsencombinaties indrukken.

Ik heb het natuurlijk maar tien minuten gespeeld, na werktijd ofzo, maar echt interessant was het niet.

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 26 februari 2002 12:36 schreef Compubiter het volgende:
Er zitten maar zes onderdelen in, en het meeste leek teveel op Sydney 2000 (wat trouwens wel een vet spel is). Meeste dingen gaat om toetsencombinaties indrukken.

Ik heb het natuurlijk maar tien minuten gespeeld, na werktijd ofzo, maar echt interessant was het niet.
Ja, ok.
Ik d8 dat er ook schaatsen enzo bij in zat, maar ik zag ook net duz van niet. Jammer................ ik had me verheugd op het schaatsen.

Verwijderd

Bedoel je misschien Hyper Olympics van Konami :?

Afbeeldingslocatie: http://juegomania.metropoliglobal.com/emuladores/msx/hyperolympics1.jpg

:P :P :P :P :P

• Compubiter

Compubiter

Think again

Op dinsdag 26 februari 2002 12:37 schreef Driver-x het volgende:

[..]

Ja, ok.
Ik d8 dat er ook schaatsen enzo bij in zat, maar ik zag ook net duz van niet. Jammer................ ik had me verheugd op het schaatsen.
Wat, lekker button-smashen ofzo? :). Schaatsen is niet een van de sporten die makkelijk naar een spel te brengen is.

Verwijderd

Op dinsdag 26 februari 2002 12:38 schreef MrRudi het volgende:
Bedoel je misschien Hyper Olympics van Konami :?

[afbeelding]

:P :P :P :P :P
Die was GEWELDIG!! op me msxje :D

Verwijderd

Ziet er leuk uit dat Salt Lake City..alleen maar 6 onderdeeltjes...is vrij mager, geen biathlon, kunstrijden, curling, reuzenslalom, schaatsen dat zijn toch wel in te bouwen onderdelen. Winter Games op de C16 was dan nog beter....dat spel was gewoon super cool :P
Pagina: 1