Ik heb een exemplaar van het'(hoopvol) geweldige spel C&C Renegade kunnen bemachtigen, maar tot mijn grote verbazing. schokt deze VOLLEDIG.
Mijn systeem bevat:
een AMD Athlon TB 800 Mhz
een 3DFX Voodoo 5 5500 AGP
een 640 MB's aan RAM
Platform : Win2000
Na een zoektochtje ben ik op de site van westwood gekomen en in hun FAQ staat dit: Question
Why wont my VooDoo card work with Renegade?
Answer
Westwood Studios does not officially support the use of all VooDoo card brands. VooDoo cards do not take advantage of Microsoft DirectX 8.1, which is essential for playing Command and Conquer: Renegade.
We recommend that you visit the link below to find suitable drivers that may work with your VooDoo card:
De link die ze opgeven gaat naar voodoofiles.com
Daar staat verschillende 3d party drivers voor de voodoo5
maar geeneen verhelpt het probleem, het beeld blijft schokken en vervormen. Iemand een Oplossing voor dit vage probleem.
BTW: DirectX is volledig geupdate naar 8.1
HELP !
Mijn systeem bevat:
een AMD Athlon TB 800 Mhz
een 3DFX Voodoo 5 5500 AGP
een 640 MB's aan RAM
Platform : Win2000
Na een zoektochtje ben ik op de site van westwood gekomen en in hun FAQ staat dit: Question
Why wont my VooDoo card work with Renegade?
Answer
Westwood Studios does not officially support the use of all VooDoo card brands. VooDoo cards do not take advantage of Microsoft DirectX 8.1, which is essential for playing Command and Conquer: Renegade.
We recommend that you visit the link below to find suitable drivers that may work with your VooDoo card:
De link die ze opgeven gaat naar voodoofiles.com
Daar staat verschillende 3d party drivers voor de voodoo5
maar geeneen verhelpt het probleem, het beeld blijft schokken en vervormen. Iemand een Oplossing voor dit vage probleem.
BTW: DirectX is volledig geupdate naar 8.1
HELP !
Alleen mensen zonder fantasie vluchten in de realiteit.