Toon posts:

[ASP] Uploaden met ASP *

Pagina: 1
Acties:
  • 49 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Lo Lo

Ik loop sinds kort stage bij een webdesign/program bedrijf. Dit bedrijf schrijft al hun pagina's in ASP, nu ben ik meer bekent met PHP dus moet nog veel leren. Maargoed ik moet een onderdeel voor een site programmeren waarbij plaatjes kunnen worden geupload, volgens mij moet dat nog niet zo zeer het probleem zijn. Dat was iig vrij simpel in PHP maar de extra funtie die er aan moet (indien mogelijk) zitten is dat wanneer een plaatje geupload wordt dat meteen de dpi gechecked wordt.

Misschien dat hier standaard iets voor is of dat iemand van jullie eerder zoiets ergens gevonden heeft of zelf zoiets heeft gemaakt. Ik zou het zeer op prijs stellen als je dat dan bij mij zou willen delen. Slijm slijm :9~ :)

bvd SeriaL

• Grum
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
script-request, veel taal/spellingsfouten, 'header-footer', search niet gebruikt, eigelijk alles fout aan deze post wat je maar fout kan doen (opdat et niet over huiswerk gaat maar een werk-opdracht komt behoorlijk close)

En voor de eerste keer in mijn leven brul ik: SLOTJE!

Verwijderd

Topicstarter
damn son wat een gezeik hier

ik vraag gewoon of iemand weet of het mogelijk is en of iemand het al een keer tegen is gekomen

BTW fuck off er zijn mensen die hebben dislexie of hoe je dat ook mag schrijven. om dat begrip even voor je uit te leggen, dat omvat spelling en andere taaleigenschappen die je niet ziet. Of te wel ik zie niet wat er fout is aan texten. D, t of dt op het eind zie ik helemaal al niet. Maar goed ik zal jou maar niet meteen als dom bestempellen aangezien jij mij ook geheel in in mijn waarde laat

over en uidt :)

• raptorix
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17-02-2022
Als jij de moeite niet neemt om de regeltjes te lezen doen wij gaan geen moeite om jou te helpen.

• Crazy D
  • Registratie: Augustus 2000
  • Nu online

Crazy D

I think we should take a look.

Woei wat dacht je, ik geef het topic ff een duidelijke titel? :P

Zal ff kijken of ik 'm kan vinden, uploaden van bestanden is wel vaker voorbij gekomen hier. DPI checken kan niet standaart met VBscript.
Je zou ook kunnen voorstellen het upload- en controle gedeelte in php te maken (draait ook prima onder IIS...)

[search=asp upload] staan er een paar tussen.

Exact expert nodig?

• Grum
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
P&W FAQ
P&W Quickstart
GOT Search
Google Search

need i say more ?

edit:

ik bestempel je niet als dom .. dat doe je dus net zelf ([terug-bijt-modus]klinkt als een minderwaardigheidscomplex[/terug-bijt-modus])

Je hebt je gewoon net als ieder 'gewoon' mens aan zekere regels te houden. Doe je dat niet .. dan kan je gezeik verwachten.

Verwijderd

Topicstarter
thnx

ik wilde de titel heel duidelijk maken en dacht laat ik nog even nadenken erover dus dacht laat ik alvast mijn verhaaltje invoeren.

Toen verstuur bericht gedaan en toen kwam ik er pas achter dat ik de titel niet meer had ingevoerd. Wanneer je een bericht wil aanpassen kan je de titel niet meer veranderen

soz daarvoor

• dusty
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21-02 00:06

dusty

Celebrate Life!

Script Requests zijn hier niet toegestaan.

Mooie onderwerp dat "[ASP]" zegt lekker veel over de inhoud.

Het is trouwens gewoon mogelijk, moet je even een module vinden die het voor je doet. zal je vast wel met trefwoorden als "ASP component upload" ofzo kunnen vinden. Althans IK wel was meteen de bovenste resultaat.

Dus WAT eigen initiatief mag best wel, anders kan je beter meteen stoppen met je stage en putjesschepper worden ofzo.

Back In Black!
"Je moet haar alleen aan de ketting leggen" - MueR

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.