Diplomacy is the ability to tell a person to go to hell in such a nice way that he looks forward to the trip.
Ik zou zeggen gooi er eens een grotere HDD in, of meer geheugen. Ik denk dat er niet meer dan die 40 pagina's gebuffert kunnen worden.
Edit: Ik zie nu dat er geen HDD in zit, en standaard 8MB geheugen, uitbreidbaar tot 384MB. Er kan dus nog wat bij
Edit: Ik zie nu dat er geen HDD in zit, en standaard 8MB geheugen, uitbreidbaar tot 384MB. Er kan dus nog wat bij
'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)
Print je via een printserver ? Of rechtstreeks.
Welk OS ?
Welk OS ?
[*] Error 45: Please replace user
Volg je bankbiljetten
We printen vooral uit windows (NT) en DOS, maar ik weet niet of er een printserver aanhangt bij deze, deze gaat (zoals ik zie) gewoon met een kabeltje de muur in.
Diplomacy is the ability to tell a person to go to hell in such a nice way that he looks forward to the trip.
en de printqueue's worden die op een server aangelegd? of print iedereen 'rechtstreek' naar dat apparaat?
kijk ook even of je print processor op 'nt-emf 1.00x' staat (standaard staat ie op RAW)
kheb er zelf ervaringen mee dat het printen met nt-emf formaat sneller gaat
kijk ook even of je print processor op 'nt-emf 1.00x' staat (standaard staat ie op RAW)
kheb er zelf ervaringen mee dat het printen met nt-emf formaat sneller gaat
A wise man's life is based around fuck you
Misschien de optie 'Print after last page has spooled' aanzetten. Dan wordt de opdracht eerst gespooled op de printserver, en dan in zijn geheel naar de printer gepleurd.
[*] Error 45: Please replace user
Volg je bankbiljetten
Verwijderd
HA > NT.
Bij ons op school gaat het pas traag. Dan moeten we wachten tot die opdracht bij de printer ligt (30 seconden ongeveer). Als je dan mazzel hebt print die m alsnog niet
Bij ons op school gaat het pas traag. Dan moeten we wachten tot die opdracht bij de printer ligt (30 seconden ongeveer). Als je dan mazzel hebt print die m alsnog niet
Hij staat idd standaard op RAW zag ik, maar dat kunnen we zelf hier niet veranderen, systeembeheer klusje.
Volgens mij is het zo dat hij maar geheugen heeft voor een bepaald aantal... op ons werk hebben we dat opgelost door hem vol te stouwen met geheugen, zodat hij meer pagina's op kan slkaan, en hij niet iedere 'x' (30) keer opnieuw een aantal pagina's moet ophalen.
Hoelang duurt het dan voordat die eerste 40 eruit komen? Ik zou denken dat dat ook 5 minuten duurt, aangezien ie er anders ook zolang over doet. Als dit niet zo is moet het sneller kunnen. Nadat hij heeft geprint moet die 8mb leeggegooid kunnen worden en de volgende 40 pagina's in die 8mb geladen worden met dezelfde snelheid als waarmee de eerste 40 pags gingen.
Extra geheugen doet vaak wonderen bij (laser)printers.
Mijn huis-tuin-en-keuken laserjetje (5MP) doet 't sinds z'n geheugenuitbreiding (Van 3 naar 19Mb) ook stukken sneller. Vooral grote opdrachten of grafisch zware pagina's gaan stukken sneller.
Een foto op A4 printen is print, en hoppa, hij begint te rollen. Eerst (met 3Mb) zag je de printer gewoon 20-30 sec data ontvangen voordat ie ging printen.
Laserjets rulen, kun je mooi je oude EDO in kwijt.. (2x8 in mijn geval dus erbij gerossed)
Mijn huis-tuin-en-keuken laserjetje (5MP) doet 't sinds z'n geheugenuitbreiding (Van 3 naar 19Mb) ook stukken sneller. Vooral grote opdrachten of grafisch zware pagina's gaan stukken sneller.
Een foto op A4 printen is print, en hoppa, hij begint te rollen. Eerst (met 3Mb) zag je de printer gewoon 20-30 sec data ontvangen voordat ie ging printen.
Laserjets rulen, kun je mooi je oude EDO in kwijt.. (2x8 in mijn geval dus erbij gerossed)
Move HA->NT
I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve
Pagina: 1