ten eerste: php stinkt 
ten tweede: ik open eigelijk nooit topics maar et topic waarin ik dit net poste werd onder me neus gesloten
(tnx ACM
)
Heeft iemand een oplossing voor het volgende probleem:
Men heeft:
- een php project (xmlrpc server) van ~10k lines in totaal
- speed problemen
Php doet er grofweg 0.1 sec over om de totale source te parsen en aangezien ik geen genoegen neem met 7-8 request/sec is mijn vraag of iemand hier iets op weet ?
(naast het splitten van de files en precies gebruiken wat je nodig hebt)
Heeft iemand ervaring hiermee ? Is het opgelost ? Hoe ?
Alle accelerators doen nix aan de parse-speed die gewoon te laag ligt op 100k-lines/sec.
Ik heb dus oa alle accelerators geprobeerd maar ik ga niet 'eventjes' $1000+ uitgeven om Zend Encoder te proberen terwijl er geen zekerheid is dat het iets voor mijn specifieke probleem zal doen
(er is ook geen indicatie op de Zend-site dat dit specifieke probleem word 'opgelost' erdoor)
ten tweede: ik open eigelijk nooit topics maar et topic waarin ik dit net poste werd onder me neus gesloten
Heeft iemand een oplossing voor het volgende probleem:
Men heeft:
- een php project (xmlrpc server) van ~10k lines in totaal
- speed problemen
Php doet er grofweg 0.1 sec over om de totale source te parsen en aangezien ik geen genoegen neem met 7-8 request/sec is mijn vraag of iemand hier iets op weet ?
Heeft iemand ervaring hiermee ? Is het opgelost ? Hoe ?
Alle accelerators doen nix aan de parse-speed die gewoon te laag ligt op 100k-lines/sec.
Ik heb dus oa alle accelerators geprobeerd maar ik ga niet 'eventjes' $1000+ uitgeven om Zend Encoder te proberen terwijl er geen zekerheid is dat het iets voor mijn specifieke probleem zal doen