Sometimes you need to plan for coincidence
Verwijderd
[standaardantwoord]
Scriptje maakt nooit fouten en word alleen 's nachts gedraaid
[/standaardantwoord]
hehehe, dat laatste had ik al rekening mee gehouden, dus verwachtte er nu wel in te kunnen.... hmmzzzz.Op dinsdag 26 februari 2002 11:07 schreef Herr_Schnitzel het volgende:
[standaardantwoord]
Scriptje maakt nooit fouten en word alleen 's nachts gedraaid
[/standaardantwoord]
een adje die me kan vertellen hoever ik al zit?
k had n dagje vrijOp dinsdag 26 februari 2002 11:10 schreef Sinterklaas het volgende:
Nog 1 dag wachten, je hebt gisteren een beetje veel gepost, vandaar
Verwijderd
De HK is een extra'tje en geen doel
[/ander standaard antwoord]
Van mij mag trouwens iederren die komt zeuren dat ie de HK niet in mag, een preventieve HK-ban van een halfjaar krijgen.
Verwijderd
Dat is maar mijn persoonlijk mening, en gelukkig voor sommigen heb ik hier geen kloot te vertellenOp dinsdag 26 februari 2002 11:13 schreef Groentenboer het volgende:
nouhouhou, jullie hebben het er altijd over hoe leuk het is in de HK, dus ikke kijken of ik er ook bijna in mag, zou je me nog gaan bannen ook....
[bijdehand-modus] Vandaag weer een dag vrij ofzo
nee, ik moet nu gaan haasten, om 11.55 beginnen mn lessen. 2 stuks wel te verstaan. dus vanaf 1400 verveel ik jullie weerOp dinsdag 26 februari 2002 11:19 schreef Compubiter het volgende:
[bijdehand-modus] Vandaag weer een dag vrij ofzo[/bijdehand-modus]
Verwijderd
Ik vragen hoeveel techies ik heb: WHAM... 1 maand extra wachten op HK.
Maar nee hoor.... groenteboer mag gewoon weten hoeveel die der heeft!
Echt?Op dinsdag 26 februari 2002 11:29 schreef Compraq het volgende:
TSSSSSSSS...
Ik vragen hoeveel techies ik heb: WHAM... 1 maand extra wachten op HK.
Maar nee hoor.... groenteboer mag gewoon weten hoeveel die der heeft!![]()
![]()
![]()
Gewoon een maand ban ofsow?
Verwijderd
mijn vraag is: hoe heb je het dan gevraagd?Op dinsdag 26 februari 2002 11:33 schreef Compraq het volgende:
Nee... ik vroeg hoeveel techies ik had, en toen moest ik weer langer wachten (BEDANKT JVS)
Vaag, ik het ook gewoon (meerdere keren) aan modjes gevraagd @ IRCOp dinsdag 26 februari 2002 11:33 schreef Compraq het volgende:
Nee... ik vroeg hoeveel techies ik had, en toen moest ik weer langer wachten (BEDANKT JVS)
Verwijderd
IdeeOp dinsdag 26 februari 2002 11:34 schreef NG het volgende:
[..]
Vaag, ik het ook gewoon (meerdere keren) aan modjes gevraagd @ IRC
Op dinsdag 26 februari 2002 11:33 schreef Compraq het volgende:
Hoeveel techposts heb ik ?
We geven niet langer lijstjes met het aantal techposts aan users. Het is dan ook niet de bedoeling dat je daarover topics gaat openen. Een indicatie kan je krijgen door naar je eigen username te zoeken in de techforums. Je kan dan zien in hoeveel threads je hebt gereageerd.
Zoek op je username in alle forums, behalve SU, LA, TFF (en als je acces hebt SG, NST&M en TF), en tel deze posts op. Als je 150 techposts hebt, zal de huiskamer vanzelf zichtbaar worden. Je status wordt dan automatisch omgezet. Dit gebeurt een keer per dag ('s nachts), dus begin niet gelijk te zeuren als je nét de 150 techposts denkt te hebben.
Het aantal techposts dat je al hebt gescoord zie je zelf niet, omdat we daarmee willen voorkomen dat mensen "naar de huiskamer toe gaan posten". Dit dus om te voorkomen dat de huiskamer een doel wordt. De huiskamer komt vanzelf tevoorschijn, wanneer je er recht op hebt. Topics hierover zijn dus overbodig.
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
(11:34:15) (Compraq) hoeveel techposts heb ik?
(11:34:19) (NG) mag je niet vragen
(11:34:23) (NG) Baf, maandje w8en op HK!
Eens.Op dinsdag 26 februari 2002 11:12 schreef MREn het volgende:
Van mij mag trouwens iederren die komt zeuren dat ie de HK niet in mag, een preventieve HK-ban van een halfjaar krijgen.
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Verwijderd
sorriejOp dinsdag 26 februari 2002 11:35 schreef Exirion het volgende:
[..]
[..]
maar hoeveel heb ik er nou?
BAN BAN BAN!Op dinsdag 26 februari 2002 11:36 schreef Compraq het volgende:
[..]
sorriej
ff ontopic: je moet toch iets "foei's" hebben gezegd..
Snap je nou nogsteeds niet dat we hier niet vrolijk van worden?Op dinsdag 26 februari 2002 11:36 schreef Compraq het volgende:
Of wil je echt zo graag een preventieve HK-ban?
Oh, die had je al zie ik
LOLOp dinsdag 26 februari 2002 11:38 schreef Exirion het volgende:
[..]
Snap je nou nogsteeds niet dat we hier niet vrolijk van worden?
Of wil je echt zo graag een preventieve HK-ban?
edit:
Oh, die had je al zie ik![]()
dat is het hele probleem, waarom hij wel en deze topicstarter niet...Op dinsdag 26 februari 2002 11:38 schreef Exirion het volgende:
[..]
edit:
Oh, die had je al zie ik![]()
A Breakbeat A Day Keeps Religion Away.
Wat bedoel je? Het aantal techposts staat toch los van het hebben van een HK-ban?Op dinsdag 26 februari 2002 13:22 schreef Reefer het volgende:
dat is het hele probleem, waarom hij wel en deze topicstarter niet...
En als jij een HK-ban krijgt, dan wordt je daar echt wel via email van op de hoogte gebracht. Hij wist het dus zelf.
[topic=412468]Op dinsdag 26 februari 2002 13:28 schreef Exirion het volgende:
[..]
Wat bedoel je? Het aantal techposts staat toch los van het hebben van een HK-ban?
En als jij een HK-ban krijgt, dan wordt je daar echt wel via email van op de hoogte gebracht. Hij wist het dus zelf.
Op dinsdag 26 februari 2002 14:05 schreef Compubiter het volgende:
[topic=412468]
Wat is nu je punt? Het staat er toch duidelijk.Dit is trouwens ook "the limit", jij krijgt voorlopig geen HK acces. En elk LA topic dat je er over blijft openen duurt het weer een maand langer ofzo.
We zijn het wel eens hoorOp dinsdag 26 februari 2002 14:10 schreef Exirion het volgende:
[..]
[..]
Wat is nu je punt? Het staat er toch duidelijk.
Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards
Dit topic is gesloten.
![]()