[WC] Vervanging voor radiator ?

Pagina: 1
Acties:

• Dr.Snuggles
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-02 12:04
Zou zoiets voldoende het water kunnen koelen om 172watt tec koel te houden. :?

Afbeeldingslocatie: http://www.endoria.net/upload/?bekijk=1014717271

Het moet een soort bong voorstellen maar dan maar 20 cm hoog.

• roedie
  • Laatst online: 24-10-2025
Dat gaat goed werken. Maar je moet wel veel water bijvullen. Want dat verdampt een hoop. Er zijn hier wel een paar mensen met zo'n nuketower. Ik weet niet of je kamer er vochtig van word ofzo? Dat moet je aan die mensen met ervaring vragen.

Je komt er mee onder de kamer temperatuur.

• Epsilon
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22:42

Epsilon

Nee, ik denk dat het nou net niet gaat werken

Die fijnfilte spons die jij laat zien, maakt de waterdruppeltjes niet fijner, tenzij je er een enorme druk op zet. Laat maar eens water over een spons lopen. In het midden komt alles bij elkaar en heb je dus zelfs nog grotere druppels.

Verwijderd

Het is opzich wel een leuk idee. Maar de ellende is dat je er veel vuil in krijgt op die manier. En wat denk je van alg groei enzo. Dat lijkt me niet goed voor je waterblokje. Het beste kan je een lucht en lichtdicht systeem gebruiken. Omdat te voorkomen. En er gaat inderdaad ook een hoop vocht verloren door verdamping. Nu valt het wel mee maar op een zomerdag zal het wel erger zijn. Totdat je op een moment droog staat. :'(

• roedie
  • Laatst online: 24-10-2025
Dat is waar, ik zou ook voor een gewone bong koeler gaan dan. Dit is toch al iets meer getest.

Epsilon. Je kunt onderin de bong een filter maken ofzo, en als je je blok helemaal schoon wil houden kun je ook een warmtewisselaar maken.

Je zult dan vanalles eraan moeten knutstelen om het rendabel te maken. Iets dat de waterstand bewaakt en automatisch bijvult. een filter. Je moet zorgen dat niet alle druppels eruit waaien enzo. Maar het kan.

Het is ook niet bepaald LAN proof ofzo.

Verwijderd

Neem gewoon een vernevelaar ipv die sponzen.
Pagina: 1