Toon posts:

[Counter-Strike]Elsa GeForce II drivers

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben aardig tevreden over de prestaties van mijn pc tijdens CS, er zijn echter momenten waarop het soms hapert.

Dit zijn vooraal de momenten waarop er een flink aantal mannetjes met geweren op me scherm verschijnen, maar ook _vooral_ in BP1 op de_aztec, echt afschuwelijk daar.
Voor de rest altijd wel 99 FPS constant, maarja toch het gevoel dat het beter kan.

Ik gebruik momenteel de Nvidia 7.58 drivers in win98se, altijd erg tevreden over geweest, kan lekker alt-tabben etc.
High FPS models of andere Cs tweaks zijn geen oplossing omdat ik standaard wil spelen ivm CPL regels enz.

Heb de laaste Via 4-1 drivers in turbo mode en me AGP in Bios ook op 4x staan.Ik formatteer regelmatig.

Waar ik dus naar op zoek ben is iemand met een ongeveer identiek systeem(zie signature) die echt _constant_ onder welke omstandigheden dan ook, de 99s fps haalt (misschien niet na 3 smokes..maar ok). Dit was overigens niet te vinden op GoT, vandaar de post.

Van mensen die in de "doelgroep" vallen, hoor ik graag. Tips van anderen die ook groot verschil uit kunnen maken (zoals andere Bios settings etc).

Ook mensen die een bepaalde versie Nvidia drivers kunnen noemen die in combinatie met de Elsa Gladiac GF2 Ultra een stuk sneller zijn (aan de hand van reviews / benchmarks etc).

Denk er wel aan dat ik CS zelf _niet_ wil tweaken, beste oplossing zou zijn snellere Nvidia drivers,bijvoorbeeld: waar is zon review van een aantal versies te vinden?

Dank u.

• Willybubba
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 05-11 13:17

Willybubba

Nut up or shut up.

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14:27
Euhm zulke oude drivers? probeer 21.83 of 22.80 es.

• GambitRS
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-06-2013

GambitRS

w00t

probeer idd de nieuwste drivers. Ik heb die kaart ook gehad, nooit problemen met drivers boven de 14, daaronder wel eens te weinig frames enzo. Zet vooral je filtering zo laag mogelijk (bilineair ipv anisotropisch) omdat die erg veel fps slurpt.

MechWarrior || Monsters Game

• Roberto
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 25-10 18:30
Op dinsdag 26 februari 2002 11:55 schreef GambitRS het volgende:
probeer idd de nieuwste drivers. Ik heb die kaart ook gehad, nooit problemen met drivers boven de 14, daaronder wel eens te weinig frames enzo. Zet vooral je filtering zo laag mogelijk (bilineair ipv anisotropisch) omdat die erg veel fps slurpt.
yup ik had het wel eens op een GF 2 dat UT gewoon ging schoken terwijl fps lekker door liep @ 70 fps :? 1 woordt driver's ;)

Verwijderd

in CS kun je trouwens ook geweldig leuk lage FPs krijgen omdat de engine het zelf allemaal niet meeer trekt :(
heb je met je goeie fasoen een 1.3 athlon gekocht (een echte, geen XP1300+) en een gf3ti500 erin gemept, en NOG fps drops, in elke resolutie. sprites enzo zijn gewoon dooddoeners. tijd voor een nieuwe engine. (CS 2.0... :z )

Verwijderd

wat is je verbinding?
Pagina: 1