Weet iemand hoe je met Corel Draw een Object naar coordinaten kan omzetten. Ik heb een Frontje ontworpen en die moet naar de mechanische werkplaats. hij wil graag de coordinaten hebben van de verschillenden punten. Hoe krijg ik die coordinaten ??? in bijv een text bestand
Exporteren als een AutoCad (DXF) file?
Volgens mij staan daar dan de coordinaten in, of je kunt het dan in AutoCad dan wel uit (laten) puzzelen
Volgens mij staan daar dan de coordinaten in, of je kunt het dan in AutoCad dan wel uit (laten) puzzelen
Logic brings you from a to b, your imagination can bring you anywhere
Dan mag me baas eerst nog ff Autocad kopenOp dinsdag 26 februari 2002 10:11 schreef Bec80 het volgende:
Weet iemand hoe je met Corel Draw een Object naar coordinaten kan omzetten. Ik heb een Frontje ontworpen en die moet naar de mechanische werkplaats. hij wil graag de coordinaten hebben van de verschillenden punten. Hoe krijg ik die coordinaten ??? in bijv een text bestand
*schop* ik zit hier al 3 dagen nix te doen omdat ik niet verder kan
zal me baas leuk vinden.....
Verwijderd
Je kan in Coreldraw bemating toevoegen. Als je alles op de juiste schaal getekend hebt kan je alle belangrijke maten makkelijk toevoegen. Ik heb hier op m'n labtoppie ff geen coreldraw maar via de help moet je er ook wel uit kunnen komen
Ik wil alleen als ik een tekening gemaakt heb alle coordinaten in een aparte file exporteren
Pagina: 1