CorelDraw exporteren naar coordinaten

Pagina: 1
Acties:

• Bec80
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 08-01-2025
Weet iemand hoe je met Corel Draw een Object naar coordinaten kan omzetten. Ik heb een Frontje ontworpen en die moet naar de mechanische werkplaats. hij wil graag de coordinaten hebben van de verschillenden punten. Hoe krijg ik die coordinaten ??? in bijv een text bestand

• Le Mol
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Exporteren als een AutoCad (DXF) file?

Volgens mij staan daar dan de coordinaten in, of je kunt het dan in AutoCad dan wel uit (laten) puzzelen :)

Logic brings you from a to b, your imagination can bring you anywhere

• Bec80
Op dinsdag 26 februari 2002 10:11 schreef Bec80 het volgende:
Weet iemand hoe je met Corel Draw een Object naar coordinaten kan omzetten. Ik heb een Frontje ontworpen en die moet naar de mechanische werkplaats. hij wil graag de coordinaten hebben van de verschillenden punten. Hoe krijg ik die coordinaten ??? in bijv een text bestand
Dan mag me baas eerst nog ff Autocad kopen >:) gaat die leuk vinden... Hey Baas mag ik ff een paket kopen van een paar Euro???:+ Neeeeee dat gaat het niet worden ben ik bang

• Bec80
*schop* ik zit hier al 3 dagen nix te doen omdat ik niet verder kan >:) zal me baas leuk vinden..... :+

Verwijderd

Je kan in Coreldraw bemating toevoegen. Als je alles op de juiste schaal getekend hebt kan je alle belangrijke maten makkelijk toevoegen. Ik heb hier op m'n labtoppie ff geen coreldraw maar via de help moet je er ook wel uit kunnen komen

• Bec80
Ik wil alleen als ik een tekening gemaakt heb alle coordinaten in een aparte file exporteren
Pagina: 1