Goeie,
Ik ben m'n broers pc aan het herinstalleren (zoveel virussen, dat wil je niet weten
), en dat voorzien van WXP. Nou zit er een Jetway 663 AS ultra in met een Geforce MX 200 beeldplank, en ik heb al gelezen dat dat niet zo lekker gaat met het bios dat er nu in zit (v05).
Nu wil ik upgraden naar v15, maar de ftp://ftp.megasat.ch:21/jetway/Bios/663as/663asA15.BIN
file is 0 bytes groot, en z'n broertje op www.jetway.com.tw geeft steeds een error (size mismatch in opera, allerhande vage rommel in IE).
V14 kan ik wel binnenhalen, maar dan heb ik het volgende probleem:
Als ik met awdflash v8.08 het bios probeer te upgraden krijg ik de mededeling dat de Boot-Lock string niet matcht.
V13 geeft hetzelfde probleem.
Iemand hier ervaringen mee?
Bert (junk@megalith.demon.nl)
(Die met verlangen denkt aan de bios update routines van Dell en Asus...)
Ik ben m'n broers pc aan het herinstalleren (zoveel virussen, dat wil je niet weten
Nu wil ik upgraden naar v15, maar de ftp://ftp.megasat.ch:21/jetway/Bios/663as/663asA15.BIN
file is 0 bytes groot, en z'n broertje op www.jetway.com.tw geeft steeds een error (size mismatch in opera, allerhande vage rommel in IE).
V14 kan ik wel binnenhalen, maar dan heb ik het volgende probleem:
Als ik met awdflash v8.08 het bios probeer te upgraden krijg ik de mededeling dat de Boot-Lock string niet matcht.
V13 geeft hetzelfde probleem.
Iemand hier ervaringen mee?
Bert (junk@megalith.demon.nl)
(Die met verlangen denkt aan de bios update routines van Dell en Asus...)