wintesla en 6210

Pagina: 1
Acties:

• elgringo
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 04-08 12:16
ik heb wintelsa 6.1 en een 6210 met een dlr3 kabel. Hoe moet ik in vredesnaam wintesla configuren? ik krijg het niet voor elkaar....

if broken it is, fix it you should

• Prulleman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 01:52
Ik heb er een tijdje geleden ook wat mee lopen prutsen (met een 3210) maar ik ben er nooit achter gekomen of je er nou echt iets zinnings mee kan doen...

volgens mij is het gewoon vooral een heel wazig diagnose programma waar je als gebruiker geen zak aan hebt (imho)

Strava

• o0SmOkE0o
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Ik dacht dat de Wintesla Officiele Nokia software is, dat alleen met een bijbehorende TD4 ?? Box bij Nokia service centers horen te staan :P

Waarschijnlijk werkt de sofware niet volledig zonder de bijbehoren box. Enigste wat ik er mee kon zijn wat diagnostische tests, maar daar snapte ik in ieder geval geen f*ck ;) :? van.

• elgringo
Op dinsdag 26 februari 2002 11:01 schreef Prulleman het volgende:
Ik heb er een tijdje geleden ook wat mee lopen prutsen (met een 3210) maar ik ben er nooit achter gekomen of je er nou echt iets zinnings mee kan doen...

volgens mij is het gewoon vooral een heel wazig diagnose programma waar je als gebruiker geen zak aan hebt (imho)
Je kan er software mee flashen en dus veranderen en dus bijvoorbeeld spellen eruit en meer geheugen voor SMS, etc.

• elgringo
Op dinsdag 26 februari 2002 19:21 schreef o0SmOkE0o het volgende:
Ik dacht dat de Wintesla Officiele Nokia software is, dat alleen met een bijbehorende TD4 ?? Box bij Nokia service centers horen te staan :P

Waarschijnlijk werkt de sofware niet volledig zonder de bijbehoren box. Enigste wat ik er mee kon zijn wat diagnostische tests, maar daar snapte ik in ieder geval geen f*ck ;) :? van.
Je hebt idd een dongle nodig, maar deze schijnt te emeuleren, maar of het werkt? :?