Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Move naar HK niet ok

Pagina: 1
Acties:
  • 38 views sinds 30-01-2008

• AcouSE
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 26-11 14:31

AcouSE

Swedish Chef

Topicstarter
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/421788

Is van w&l naar de huiskamer gemoved en dat kan ik niet waarderen.

Ongetwijfeld weten de moderators van w&l precies wat wel en niet in w&l thuishoort, en misschien dat de aanleiding tot mijn vraag (het feestje) meer een HK verhaal is, maar mijn hoofdvraag is:

Klopt het dat het verbruik van een auto kan worden uitgedrukt in een m2?

En een dergelijke vraag valt imho onder wetenschap (bepalingen van eenheden bij grootheden).
In ieder geval heeft de move to HK m'n topic niet veel goeds gedaan. Nadat Shagura hier een foute berekening maakt zijn er alleen nog maar 'stomme' antwoorden.

• Nielsz
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
[topic=422013/1/25]

• AcouSE

AcouSE

Swedish Chef

Topicstarter
Thanx, die had ik nog niet gezien.

In ieder geval, ik meen dit dus serieus. Deze 'omrekening' zit me dwars omdat ik hem niet begrijp. Ik wil dus echt graag een 'wetenschappelijk verantwoord' antwoord. Denk ik fout of klopt de redenering die ik aangeef.

• DeX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-07 12:20

DeX

Als ie in de HK geopendt zou zijn zou het me niet verbazen.. Maar een wetenschappelijk topic naar de HK schoppen :? ?

Nee.. hij hoort naar mijn gevoel in W&L.. maar ja.. wie ben ik :{

• Tim
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 04-08 16:29

Tim

je hebt het antwoord toch eigenlijk al?
/ staat niet voor delen maar voor per

• AcouSE

AcouSE

Swedish Chef

Topicstarter
Die / staat wel degelijk voor een deling. Maar daar wil ik het hier niet over hebben. Waar het me om gaat is dat ik m'n topic niet in de HK wil hebben. Dit is geen dom dronkemansgezwam (zoals het begon) maar een serieuze redenering. Waarom kan die niet in w&l?
Op maandag 25 februari 2002 14:28 schreef Morgoth het volgende:
Het heeft volgens mij niet zozeer met iets wetenschappelijks of levensbeschouwelijks te maken.... het is meer gewoon iets wat hij zich afvraagt lijkt me.
Als ik me iets afvraag, is dat dan per definitie iets dat niet-wetenschappelijk is?

Ik mis gewoon een goede verklaring voor de move naar HK.

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

JvS

Ik heb hem zelf ook

Omdat W&L voor wat diepere wetenschappelijke discussies is. Jij hebt gewoon een vraag, waar niet echt een discussie uit rolt.

Je kan er gewoon bij, mensen kunnen reageren en wij vinden dat het daar hoort. Is toch geen man overboord?

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

• Diadem
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 31-05-2023

Diadem

fossiel

Hij is eerst gesloten en uiteindelijk naar de HK gemoved omdat hij niet in W&L thuishoort.

Het is noch wetenschap noch levensbeschouwing. Bovendien is het geen topic waaruit een interessante discussie kan ontstaan. Dus het hoort niet in W&L. Lijkt mij duidelijk.

Build a man a fire, and he'll be warm for a day. Set a man on fire, and he'll be warm for the rest of his life - Terry Pratchett

Verwijderd

opgelost
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.