Engelse Audigy drivers

Pagina: 1
Acties:

• Raziel
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 20-07 20:11
'k heb gisteren een Audigy Player gekocht, maar er zat een cd'tje bij waar alleen franse en nederlandse software op stond. Weet iemand een url naar de installatie engelse software? De driverupdate van creative is echt alleen een update (niet zoals de live waar de mixerzooi erbij zit).

• SH007
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Die mixer enzo zit in 1 pakket dat liveware heet, en dan is helaas niet gratis meer :(. Een link naar liveware zou dus illegaal zijn(het staat ook niet meer op de creative site).

Verwijderd

De belangrijkste onderdelen zitten bij de live in de updates, bij de audigy is dit idd niet het geval. Maar waar je engelse software kunt halen .... kweenie

• JungleJim
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 10:09
Je kunt voor +- 3 euro in de shop van www.europe.creative.com een cdtje bestellen met de nieuwste Audigy drivers en software, in zo'n beetje alle talen. Die +- 3 euro is inclusief verzendkosten.

• Raziel
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 20-07 20:11
Heb je die zelf ook besteld? Er staat wel multilingual bij. maar Frans en Nederlands is dat ook ... straks krijg je dezelfde CD thuis :(

• warp
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
En weer een hele goede reden om geen Creative (meer) te kopen.

• JungleJim
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 10:09
'k heb 'm idd zelf besteld, en er staan iets van 7 of 8 talen op, inclusief engels.

• VHware
  • Laatst online: 09:28
Op dinsdag 26 februari 2002 09:27 schreef JungleJim het volgende:
Je kunt voor +- 3 euro in de shop van www.europe.creative.com een cdtje bestellen met de nieuwste Audigy drivers en software, in zo'n beetje alle talen. Die +- 3 euro is inclusief verzendkosten.
Helaas weer credit card :(

• JvS
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 13:34

JvS

Ik heb hem zelf ook

hier heb je je drivers:
ftp://ftp.europe.creative.com/pub/creative/drivers/

(staat ook in de FAQ). Ga voor liveware anders bij je dealer zeuren, die moet ook support leveren, vind ik.

4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp

• joker1977
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 08-08 16:59

joker1977

Tweakert

Op donderdag 04 april 2002 22:20 schreef JvS het volgende:
hier heb je je drivers:
ftp://ftp.europe.creative.com/pub/creative/drivers/

(staat ook in de FAQ). Ga voor liveware anders bij je dealer zeuren, die moet ook support leveren, vind ik.
Hoho! Hier wil ik toch even ingrijpen, tegen een modje in :)

Veel leveranciers verkopen naast de (dure) Retailversie ook de (goedkope) OEM versie, waar (vaak) geen Liveware! bij zit. Echter: Dit weet je als klant van te voren als je een OEM versie koopt. Het is dan ook niet de verantwoordelijkheid van de leverancier om LiveWare! er dan maar toch (il)legaal erbij te leveren.

Als je weet wat de marge is op een SB OEM dan weet je dat de winst er voor een leverancier af is zodra hij/zij ook nog eens software er bij moet regelen, waarvan de klant wist dat ie er niet bij zat (inherent aan het OEM zijn).

Mocht je bedoelen dat de leverancier tegen betaling Liveware! kan leveren, dan heb je uiteraard gelijk.

Maar: Voor de niks gaat de zon op :)

• P5ycho
  • Laatst online: 15:02
je kunt ook de cd opsturen naar het hoofdkantoor in ierland, dan sturen ze er een terug. persoonlijk wacht ik nog steeds op een iso, ondertussen gebruik ik puur alleen de drivers zonder verdere rotzooi.

12x 280Wp ZO, 9x 280Wp + 8x 465Wp ZW, Zubadan SHW80YAA 8kW, Zehnder Q450 ERV

• Invalid
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Ik heb het zelf nog niet geprobeerd. Maar ik neem aan dat als je de drivers van de Amerikaanse support pagina download, ze volledig Engels zullen zijn.

http://www.americas.creative.com/support/
Pagina: 1