Humanity is acquiring all the right technology for all the wrong reasons.
Ik krijg nog niet eens de kans om te antwoorden.
appleseed krijgt wat mij betreft een dikke 0 voor zijn modjob
Do you seek to engage in or have you ever engaged in terrorist activities, espionage, sabotage, or genocide?
Verwijderd
Mij lijken de 2 reacties (waaronder die van johnny appleseed, want dat is zijn naam
Ga vooral lekker lopen flamen in LA...Dat doe je goed
Fun while it lasted: World Community Grid!
Klopt helemaal, maar hij heeft het niet over een modem, maar over een kaartje.Op dinsdag 26 februari 2002 02:37 schreef scorpionv het volgende:
Hij heeft anders wel gelijk, als ik snap wat hij bedoelt. Een PCI netwerkkaart is ongelijk aan een ASDL-modem.
Do you seek to engage in or have you ever engaged in terrorist activities, espionage, sabotage, or genocide?
Verwijderd
Bekijk dan ook vooral even de manier waarop de vraag gesteld wordtOp dinsdag 26 februari 2002 02:37 schreef scorpionv het volgende:
Hij heeft anders wel gelijk, als ik snap wat hij bedoelt. Een PCI netwerkkaart is ongelijk aan een ASDL-modem.
"Ik ben lui, dus zoeken jullie even voor mij?" Zo komt het topic over.
wie leest er hier nou niet goed, jij blijkbaar ook nietOp dinsdag 26 februari 2002 02:36 schreef nelske het volgende:
OMG, dat je het lef hebt om hierover een LA topic te openen
Mij lijken de 2 reacties (waaronder die van johnny appleseed, want dat is zijn naam) toch boekdelen spreken of niet?
Ga vooral lekker lopen flamen in LA...Dat doe je goed
ik heb het niet over een netwerkkaart ik wil helemaal geen netwerkkaart, en ik flame ook niet.
is het verboden om te zeggen dat iemand z'n werk slecht doet
dat er 2 gasten reageren die er blijkbaar geen verstand van hebben ala , maar dit !!
Verwijderd
Nee. Maar je kunt iemand nog wel gewoon correct aanspreken. Met z'n correcte nick.Op dinsdag 26 februari 2002 02:40 schreef Bamibal het volgende:
is het verboden om te zeggen dat iemand z'n werk slecht doet
Ik vraag of er alternatieven zijnOp dinsdag 26 februari 2002 02:39 schreef nelske het volgende:
[..]
Bekijk dan ook vooral even de manier waarop de vraag gesteld wordt
"Ik ben lui, dus zoeken jullie even voor mij?" Zo komt het topic over.
lezen is lastig ja
ik heb me rotgezocht naar adsl pci modems
en ik weet dus ook niet of ze los te koop zijn
daarom die vraag
het is gewoon een vrij nederlandse vertalingOp dinsdag 26 februari 2002 02:41 schreef HlpDsK het volgende:
[..]
Nee. Maar je kunt iemand nog wel gewoon correct aanspreken. Met z'n correcte nick.
ik scheld hem toch niet uit ofzow
en iedereen kan in dat topic lezen dat Johnny Appleseed
hem gesloten heeft
idd ik heb het nergens over een netwerkkaart gehadOp dinsdag 26 februari 2002 02:37 schreef scorpionv het volgende:
Verwijderd
"bedankt appelzaadOp dinsdag 26 februari 2002 02:40 schreef Bamibal het volgende:
[..]
wie leest er hier nou niet goed, jij blijkbaar ook niet
ik heb het niet over een netwerkkaart ik wil helemaal geen netwerkkaart, en ik flame ook niet.
"appleseed krijgt wat mij betreft een dikke 0 voor zijn modjob
Need I say more?
En ik lees niet. Nah eerlijk gezegd viel er ook niet veel te lezen aan je topic he
Heb je nu echt niet door, dat hoe je topic overkomt?
Nee, als dit op een normale manier gebeurt met goede argumenten niet nee.is het verboden om te zeggen dat iemand z'n werk slecht doet
Gehehe, ga vooral even bepalen of iemand er verstand van heeft of niet.dat er 2 gasten reageren die er blijkbaar geen verstand van hebben ala , maar dit !!
Op dinsdag 26 februari 2002 02:20 schreef Bamibal het volgende:
Los PCI adsl kaartje
Op dinsdag 26 februari 2002 02:40 schreef Bamibal het volgende:
ik heb het niet over een netwerkkaart ik wil helemaal geen netwerkkaart
Op dinsdag 26 februari 2002 02:41 schreef Bamibal het volgende:
Op dinsdag 26 februari 2002 02:40 schreef Bamibal het volgende:
dat er 2 gasten reageren die er blijkbaar geen verstand van hebben ala , maar dit !!
* mbravenboer durft te wedden dat als je een leuk topic had gemaakt met informatie over wat je aan het doen bent, waarom je hier naar op zoek gaat, waar je al geinformeerd hebt enzovoorts je topic gewoon open was geblevenBamibal: idd ik heb het nergens over een netwerkkaart gehad
Ik heb niets over die afdeling te zeggen, maar ik denk dat wanneer je een nieuw topic opent die wel voldoet aan de norm van een leuk topic deze gewoon open blijft
Blog, Stratego/XT: Program Transformation, SDF: Syntax Definition, Nix: Software Deployment
Verwijderd
Blijkbaar heb je dus niet in de gaten hoe je topic overkomt.....Op dinsdag 26 februari 2002 02:41 schreef Bamibal het volgende:
[..]
Ik vraag of er alternatieven zijn
lezen is lastig ja
en ik weet dus ook niet of ze los te koop zijn
daarom die vraag
Een dergelijk topic zou in NOS ook gegarandeerd onmiddelijk op slot zitten.
Laat gewoon even zien, wat je al aan actie ondernomen hebt. Post verder even gewoon duidelijk waar je naar op zoek bent en wat de eventuele problemen daar bij zijn. Sterker nog in het topic dat je nu in LA plaatst geef je betere info dan in het topic dat gesloten is.
Is dit nu echt te veel gevraagd?
[edit]
mbravenboer is me voor
Op dinsdag 26 februari 2002 02:46 schreef nelske het volgende:
[..]
"bedankt appelzaad"
"appleseed krijgt wat mij betreft een dikke 0 voor zijn modjob"
Need I say more?
En ik lees niet. Nah eerlijk gezegd viel er ook niet veel te lezen aan je topic he
Heb je nu echt niet door, dat hoe je topic overkomt?
[..]
Ik geef kritiek en dat is blijkbaar slecht, modjes zijn heilig. Houdt elkaar maar lekker de hand boven het hoofd.
Hij heeft gewoon niet goed gelezen, is voorbarig met zijn conclusies, en geeft mij nog niet eens de kans om mijn vraagstelling te verduidelijken. Need I say more
Nee, als dit op een normale manier gebeurt met goede argumenten niet nee.
[..]
Zie hierboven
Gehehe, ga vooral even bepalen of iemand er verstand van heeft of niet.
Blijkbaar hebben jullie geen verstand van ADSL PCI Modems, anders had hij dat topic niet gesloten. Simple as that
kreeg niet eens de kans om het uit te leggen dudeOp dinsdag 26 februari 2002 02:49 schreef mbravenboer het volgende:
[..]
* mbravenboer durft te wedden dat als je een leuk topic had gemaakt met informatie over wat je aan het doen bent, waarom je hier naar op zoek gaat, waar je al geinformeerd hebt enzovoorts je topic gewoon open was gebleven. Je vraagstelling is gewoon nogal matig en dat leidt tot verwarring en een veel grotere kans op een slot.
Ik heb niets over die afdeling te zeggen, maar ik denk dat wanneer je een nieuw topic opent die wel voldoet aan de norm van een leuk topic deze gewoon open blijft.
Zeuren is ook een vak .... Voor zover ik weet kan je een netwerkkaart prima in een PCI slot duwen, dus ik kan mij de verwarring prima voorstellen. Doe gewoon ff je best op een iets informatiever topicBamibal: Blijkbaar hebben jullie geen verstand van ADSL PCI Modems, anders had hij dat topic niet gesloten. Simple as that
Blog, Stratego/XT: Program Transformation, SDF: Syntax Definition, Nix: Software Deployment
zoals ik al meerdere malen gezegt heb, ik kreeg niet eens te kans om mijn verhaal wat te verduidelijken.Op dinsdag 26 februari 2002 02:50 schreef nelske het volgende:
[..]
Blijkbaar heb je dus niet in de gaten hoe je topic overkomt.....
Een dergelijk topic zou in NOS ook gegarandeerd onmiddelijk op slot zitten.
Laat gewoon even zien, wat je al aan actie ondernomen hebt. Post verder even gewoon duidelijk waar je naar op zoek bent en wat de eventuele problemen daar bij zijn. Sterker nog in het topic dat je nu in LA plaatst geef je betere info dan in het topic dat gesloten is.
Is dit nu echt te veel gevraagd?
[edit]
mbravenboer is me voor
en ik dacht dat mijn vraagstelling toch duidelijk was.
als Johnny zelf de search goed had gebruikt, had hij kunnen zien dat er op dit gebied vrijwel niets te vinden is
Dude: uitleggen doe je meestal in je eerste post ...Bamibal: kreeg niet eens de kans om het uit te leggen dude
* mbravenboer gaf je gewoon een tip, als je die niet wilt opvolgen vind ik het prima en mag je lekker verder zeuren
Verwijderd
daaar heb je die gozur met da [Ik voel me gepakt] icoon weer
herrinner je je dees nog?
appelzaad heeft g-lijk hoor
Via google gezocht ja, maar kon niks vinden over beschikbaarheid in NederlandOp dinsdag 26 februari 2002 02:46 schreef KillBilly het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
een ADSL PCI modem is een interne ADSL modem
ennuh ik wilde dit idd voor iets heel spannends gaan gebruiken
als je niets zinnigs toe te voegen hebt, ga hier dan niet postenOp dinsdag 26 februari 2002 02:55 schreef 5chaap2k het volgende:
IEKKKK!!!!
daaar heb je die gozur met da [Ik voel me gepakt] icoon weer
herrinner je je dees nog?
appelzaad heeft g-lijk hoor
Verwijderd
[topic=216599/1/30]Op dinsdag 26 februari 2002 02:56 schreef Bamibal het volgende:
[..]
dus... jah !?
Verwijderd
Tuurlijk zijn modjes heiligOp dinsdag 26 februari 2002 02:50 schreef Bamibal het volgende:Ik geef kritiek en dat is blijkbaar slecht, modjes zijn heilig. Houdt elkaar maar lekker de hand boven het hoofd.
Hij heeft gewoon niet goed gelezen, is voorbarig met zijn conclusies, en geeft mij nog niet eens de kans om mijn vraagstelling te verduidelijken. Need I say more
Ik ben echt zo'n type dat op macht geilt, daarom ben ik ook mod geworden, want dan heb je me toch een macht zeg. Ik verklaar me dan ook volledig heilig.
Als het slotje onterecht was geweest had ik dat echt wel gezegd hoor. Ik heb nu al meerdere keren in dit topic duidelijk gemaakt dat het slotje volledig terecht gezet is. Modjes hebben ook een eigen mening hoor.
Als jij overigens zegt, dat de betreffende mod je niet eens de kans geeft om de vraagstelling te verduidelijken, wie zit er dan fout? De mod omdat hij je topic sluit, of jij omdat je vraag gewoon niet goed gesteld is. Het antwoord daarop is o zo simpel.
Lees mijn opmerkingen in dit topic nog eens door zou ik zeggen.Blijkbaar hebben jullie geen verstand van ADSL PCI Modems, anders had hij dat topic niet gesloten. Simple as that
Ik leg toch uit dat ik naar alternatieven zoek voor een 3com ADSL PCI modemOp dinsdag 26 februari 2002 02:54 schreef mbravenboer het volgende:
[..]
Dude: uitleggen doe je meestal in je eerste post ...![]()
* mbravenboer gaf je gewoon een tip, als je die niet wilt opvolgen vind ik het prima en mag je lekker verder zeuren![]()
.
hoe duidelijk moet ik in vredesnaam zijn
Het woord modem komt volgens mij in je topic niet voor. Je was dus niet duidelijk. Maak het wel duidelijk en er is niets aan de hand. Je maakt van een amoebe een olifant.
Ik vond de vraagstelling duidelijk genoeg, hij had ook kunnen vragen of ik wat meer zou kunnen vertellenOp dinsdag 26 februari 2002 02:57 schreef nelske het volgende:
Oh boy, gaan we weer.....
[..]
Tuurlijk zijn modjes heilig
Ik ben echt zo'n type dat op macht geilt, daarom ben ik ook mod geworden, want dan heb je me toch een macht zeg. Ik verklaar me dan ook volledig heilig.
Als het slotje onterecht was geweest had ik dat echt wel gezegd hoor. Ik heb nu al meerdere keren in dit topic duidelijk gemaakt dat het slotje volledig terecht gezet is. Modjes hebben ook een eigen mening hoor.
Als jij overigens zegt, dat de betreffende mod je niet eens de kans geeft om de vraagstelling te verduidelijken, wie zit er dan fout? De mod omdat hij je topic sluit, of jij omdat je vraag gewoon niet goed gesteld is. Het antwoord daarop is o zo simpel.
[..]
Lees mijn opmerkingen in dit topic nog eens door zou ik zeggen.
i.p.v. gelijk een slot erop
slaat gewoon nergens op
Verwijderd
Verslik je niet te hard in je eigen woorden zou ik zeggen.Op dinsdag 26 februari 2002 02:58 schreef Bamibal het volgende:
[..]
Ik leg toch uit dat ik naar alternatieven zoek voor een 3com ADSL PCI modem
hoe duidelijk moet ik in vredesnaam zijn
Je hebt commentaar op johnny appleseed omdat hij je topic te vroeg gesloten hebt, zodat je je vraag niet kon verduidelijken en nu zeg je dat je vraag eigenlijk goed genoeg gesteld is.
Zou je denken dat een topic als "ik zoek een ftp-client" open blijft? Natuurlijk niet.
mbravenboer en ik hebben je nu al meerdere keren duidelijk proberen te maken dat het hem allemaal in de manier van vragen zit. Als jij je vingers eraan wilt blijven branden prima, dan steek ik verder geen moeite meer in dit topic.
Als je nu eens al de tijd die je nu al besteed hebt aan het steeds opnieuw aandragen van je punt eens steekt in maken van een nieuw en duidelijk topic?Bamibal poste weer een reactie
Verwijderd
ik poste mijn mening,Op dinsdag 26 februari 2002 02:56 schreef Bamibal het volgende:
[..]
als je niets zinnigs toe te voegen hebt, ga hier dan niet posten
is dat niet zinnig genoeg !?
Het gaat om het principe, als om zo'n achterlijke reden topics dicht gaan is het idd slecht aan het gaan met GOTOp dinsdag 26 februari 2002 03:00 schreef mbravenboer het volgende:
Koop een kanarie-piet dan kan je daar tegen gaan zeuren. Open gewoon een nieuw en duidelijk-topic en de zaak is opgelost.
Het woord modem komt volgens mij in je topic niet voor. Je was dus niet duidelijk. Maak het wel duidelijk en er is niets aan de hand. Je maakt van een amoebe een olifant.
Ennuh modjes zijn idd gewoon mensen met eigen mening, dus ze kunnen ook fouten maken.
©GO - Respect verdien je niet door een status die je hebt, maar door het gedrag wat je laat zien.
Verwijderd
Blijkbaar wil je maar niet inzien waarom je topic gesloten is.Op dinsdag 26 februari 2002 03:04 schreef Bamibal het volgende:
Het gaat om het principe, als om zo'n achterlijke reden topics dicht gaan is het idd slecht aan het gaan met GOT
Prima ik vind het allemaal best hoor. Het is niet mijn probleem.
Is het stellen van een fatsoenlijke vraag op een juiste manier nu echt zo veel gevraagd.
/me stelt voor om even [topic=422598] door te lezen, want jouw topic past precies in dat plaatje
GoedEnnuh modjes zijn idd gewoon mensen met eigen mening, dus ze kunnen ook fouten maken.
johnny appleseed heeft niet goed gelezen, hij zegt dat ik lui ben en de search niet gebruikt heb. i.p.v. geïntresseerd te vragen om mijzelf te verduidelijken omdat hij het niet begrijpt.Op dinsdag 26 februari 2002 03:02 schreef nelske het volgende:
[..]
Verslik je niet te hard in je eigen woorden zou ik zeggen.
Je hebt commentaar op johnny appleseed omdat hij je topic te vroeg gesloten hebt, zodat je je vraag niet kon verduidelijken en nu zeg je dat je vraag eigenlijk goed genoeg gesteld is.
Zou je denken dat een topic als "ik zoek een ftp-client" open blijft? Natuurlijk niet.
mbravenboer en ik hebben je nu al meerdere keren duidelijk proberen te maken dat het hem allemaal in de manier van vragen zit. Als jij je vingers eraan wilt blijven branden prima, dan steek ik verder geen moeite meer in dit topic.
voor mij was het vrij duidelijk. maar ik zou graag nog wat extra informatie toevoegen als hier behoefte aan is.
het gaat mij om het principe, ik ben helemaal niet te lui om een nieuw topic aan te maken. ik maak nog liever 100000 van deze zeur topics.
Verwijderd
Gelieve dat in het vervolg in LA te latenOp dinsdag 26 februari 2002 03:08 schreef 5chaap2k het volgende:
Alvast mijn excuses...
ik heb weer eens een van mijn minder-serieuze buien aan
Je wilt gewoon niet inzien, waarom je topic verkeerd gestart is he? Prima, ik doe de moeite niet meer om het uit te leggen, want ik kan de argumenten wel blijven herhalen lijkt het wel.Op dinsdag 26 februari 2002 03:09 schreef Bamibal het volgende:
[..]
johnny appleseed heeft niet goed gelezen, hij zegt dat ik lui ben en de search niet gebruikt heb. i.p.v. geïntresseerd te vragen om mijzelf te verduidelijken omdat hij het niet begrijpt.
voor mij was het vrij duidelijk. maar ik zou graag nog wat extra informatie toevoegen als hier behoefte toe is.
het gaat mij om het principe, ik ben helemaal niet te lui om een nieuw topic aan te maken. ik maak nog liever 100000 van deze zeur topics.
Overigens is dit typisch een vraag die je makkelijk zonder GoT op kan lossen, maar ja wie ben ik?
ow wil je me weghebben ofzowOp dinsdag 26 februari 2002 03:08 schreef nelske het volgende:
[..]
Blijkbaar wil je maar niet inzien waarom je topic gesloten is.
Prima ik vind het allemaal best hoor. Het is niet mijn probleem.
Is het stellen van een fatsoenlijke vraag op een juiste manier nu echt zo veel gevraagd.
* KaMiKaZe stelt voor om even [topic=422598] door te lezen, want jouw topic past precies in dat plaatje
[..]
Goed, dan zijn we het daar in ieder geval over eens. (even buiten beschouwing gelaten of dit een foutje was of niet).
Kerel, ik zei het al eerder: je topic is verwarrend. Het woord modem komt geeneens voor. Gezien dit topic ben je helemaal niet te lui om te tikken, dus dan had je ook wel iets meer tijd in je vraag kunnen steken. Je weet nu wat de reden is van het slot, dus ik zou zeggen: doe er wat aan!Bamibal: johnny appleseed heeft niet goed gelezen
Mensen met principe kunnen het zichzelf zo moeilijk makenhet gaat mij om het principe
Ik quote even een vrij verregaand idee uit het stop-topic:
* mbravenboer zou het geen slecht idee vinden als er gewoon geen discussie meer wordt toegestaan over slotjes.
Een discussie over een slot loopt over het algemeen toch op niets uit behalve een uitgebreid verhaal van de mod waarom dit echt niet kon en commentaar er tussendoor van mensen die het met de mod of de gebruiker eens zijn.
User-input is erg belangrijk, maar de laatste tijd gaat het toch wel wat ver in LA.
fijn... vooral doen, dan hebben we weer 5000 gefrustreerde gebruikers en een supergefrustreerde met ban...Op dinsdag 26 februari 2002 03:09 schreef Bamibal het volgende:
ja ik weet 't ik ben stom geweest om dit topic te lezen en erin te reageren... maar soms....
©GO - Respect verdien je niet door een status die je hebt, maar door het gedrag wat je laat zien.
Ja maar op deze manier wil ik ook even wat zaken verduidelijken en de boel scherp houden. Als ik gelijk weer een topic had geopent had johnny appleseed hem waarschijnlijk onmiddelijk zonder te lezen weer dichtgegooidOp dinsdag 26 februari 2002 03:13 schreef mbravenboer het volgende:
[..]
Kerel, ik zei het al eerder: je topic is verwarrend. Het woord modem komt geeneens voor. Gezien dit topic ben je helemaal niet te lui om te tikken, dus dan had je ook wel iets meer tijd in je vraag kunnen steken. Je weet nu wat de reden is van het slot, dus ik zou zeggen: doe er wat aan!
[..]
Mensen met principe kunnen het zichzelf zo moeilijk maken.
Ik quote even een vrij verregaand idee uit het stop-topic:
[..]
nee hoor dit soort topics zijn de leuksteOp dinsdag 26 februari 2002 03:13 schreef Duur het volgende:
[..]
fijn... vooral doen, dan hebben we weer 5000 gefrustreerde gebruikers en een supergefrustreerde met ban...
ja ik weet 't ik ben stom geweest om dit topic te lezen en erin te reageren... maar soms....
houd de modjes scherp
Daar heb je gelijk in... Waarom? Omdat je dan waarschijnlijk niet echt een gezellig en duidelijk verhaal had geplaatstBamibal: Als ik gelijk weer een topic had geopent had johnny appleseed hem waarschijnlijk onmiddelijk zonder te lezen weer dichtgegooid
Alleen wel jammer dat het een LA topic van 50 posts moet kosten voordat we je duidelijk hebben gemaakt wat er mis was en wat je er aan kunt doen
Mwah, daar hebben we geen Bamibal voor nodig hoorBamibal: nee hoor dit soort topics zijn de leukste houd de modjes scherp
dus moet ik de mensen hier ff wakker schuddenOp dinsdag 26 februari 2002 03:18 schreef mbravenboer het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in... Waarom? Omdat je dan waarschijnlijk niet echt een gezellig en duidelijk verhaal had geplaatst.
Alleen wel jammer dat het een LA topic van 50 posts moet kosten voordat we je duidelijk hebben gemaakt wat er mis was en wat je er aan kunt doen.
jou pak ik nog welOp dinsdag 26 februari 2002 03:17 schreef 5chaap2k het volgende:
nu ook live in SU te vinden
had dat ene topic btw nooit gelezen
ik gebruik de search wel ff
Verwijderd
Laatste reactie, ondanks dat ik gezegd had geen tijd meer in dit topic te stekenOp dinsdag 26 februari 2002 03:13 schreef Bamibal het volgende:
[..]
ow wil je me weghebben ofzow, nee om zulke flauwekul vertrek ik niet. tijden veranderen en GOT ook. maar de Mods zijn er ook voor kwaliteits bewaking, en ik vind het echt onzin om topics zonder correcte reden zomaar dicht te gooien. Dan moet je ook een vent zijn en toegeven dat je een foutje hebt gemaakt en niet goed hebt gelezen.
Uiteraard wil ik je niet weg hebben. De manier van vragen past echter wel precies in het straatje van dat topic. Is niks persoonlijks.
Verwijderd
toch maar wel!?Op dinsdag 26 februari 2002 03:22 schreef Bamibal het volgende:
[BLAAAAAAAT!!!]
was grapjeOp dinsdag 26 februari 2002 03:24 schreef 5chaap2k het volgende:
[..]
toch maar wel!?
die vacht gaat eraf 5chaapOp dinsdag 26 februari 2002 03:26 schreef 5chaap2k het volgende:
Nelske denkt dat ik wat op heb.. OE!!!!!
[topic=422714]
Verwijderd
OEOp dinsdag 26 februari 2002 03:27 schreef Bamibal het volgende:
[..]
die vacht gaat eraf 5chaap
wil nelske dit ff kwooten !?
1
| [img]"http://uh.gamepoint.net/5chaap2k/move/moveit.php?to=HK&from=LA&reason=Lekker%20offtopic%2geblaat&ext=.png"[/img] |
Dat topic is inderdaad verwarrend geweest, maar je had het heel simpel op kunnen lossen door het even rustig aan te geven hier.Op dinsdag 26 februari 2002 03:22 schreef Bamibal het volgende:
mja ik ga iig geen topic meer openen over adsl pci modem kaarten van merken anders dan 3Com die in nederland tegen voordelige tarieven geleverd kunnen worden en werken op isdn of analoge telefonie.
Je mag gewoon een nieuwe openen, met extra info. Dat was in dat andere topic te sumier, naar beoordeling van de mod, die het daardoor nog helemaal verkeerd begreep ook.
Als jij perse geen nieuw topic wil openen: jouw probleem, het mag wel. We gaan er geen tijdrovende principiele discussie van maken iig.
Slotje mag best
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Dit topic is gesloten.
![]()