Verwijderd
Tegen het randje (i.v.m. iemand voor het hoofd stoten enzo...
) maar van mij mag hij op 1 gemod blijven staan.
Eigenlijk geen troll, maar het toontje komt in de buurt
Eigenlijk geen troll, maar het toontje komt in de buurt
Mag van mij op +1 blijven staan omdat hij voor zover ik weet behoorlijk gelijk heeft. Als de toonzetting anders geweest was had hij wat mij betreft zelfs nog hoger kunnen staan. Zeker als hij bij:
een vergelijkbaar warenonderzoekje op de klokbaarheid van Kingston had gezet en een testje van corsair. Nu is deze zin eigenlijk niets anders dan een loze kreet. Ik kan over zoveel merken roepen dat het beter klokbaar is, maar met het neerzetten van een dergelijk zinnetje is het geen waarheid en sterker nog het is voor de scherpe kijkerd (dat zegt ik) zelfs in de trollhoek te drukken.Als het gaat om betrouwbaarheid van de chip zelf, de doorvoersnelheden en overclockstabiliteit en percentage, is ABSOLUUT CORSAIR winnaar....
... maar Kingston is helemaal niet lekker te clocken
Ook ik weet niet waar er vergelijkingtesten staan, maar als ik in mijn geheugen graaf dan weet ik wel dat veel [PMG] bewoners niet bijster gecharmeerd zijn/waren over Kingston (behalve als het om prijs/verkrijgbaarheid gaat), en ik weet uit eigen ervaring en onderzoekjes (en [PMG]) dat Corsair de absolute top vertegenwoordigd.
Het word dan misschien niet bijster subtiel gebracht, maar het wel waar en dus zeker geen troll.
Het word dan misschien niet bijster subtiel gebracht, maar het wel waar en dus zeker geen troll.
FXDLS 'S&S edition'
đ memento mori đ
C'T nr 11 november 2001 artikel 'RAM of rommel' zeer uitgebreid behandeld helaas geen corsair. Helaas slechts papieren link. In dat artikel komt overigens Kingston ook niet denderend uit de bus, maar dat was in dit geval deels te wijten aan een produktiefoutje in de aan C'T geverde chips. In principe zijn de reepjes niet slecht, maar leveren ze weinig meer voor het extra geld wat er vaak wel voor neergelegd moet worden.Op dinsdag 26 februari 2002 08:33 schreef botoo het volgende:
Ook ik weet niet waar er vergelijkingtesten staan, maar als ik in mijn geheugen graaf dan weet ik wel dat veel [PMG] bewoners niet bijster gecharmeerd zijn/waren over Kingston (behalve als het om prijs/verkrijgbaarheid gaat), en ik weet uit eigen ervaring en onderzoekjes (en [PMG]) dat Corsair de absolute top vertegenwoordigd.
Max speed tests van zowel kingston als corsair zijn hier te vinden. Bij OcPrices is trouwens een leuke lapje tekst over Corsair PC2400 CAS2 DDR RAM geschreven.
Dat hij gelijk heeft daar twijfel ik ook niet aan, maar het staat niet echt sterk als er niet even wat ruggesteun aan info bij zet. Zelfs een zinnetje als: "uit de ervaring van gebruikers op het forum blijkt" met slechts een linkje naar het forum (of de search
[on-off-topic]
Het stukje in de C'T over die memtesten is overgenomen van de Duitse C'T. Deze hadden een l*llig mailtje gestuurd naar de importeur van Corsair, die daar niet attent op gereageerd heeft. C'T heeft vervolgens Corsair er maar gewoon uitgelaten
...zover wat betreft de betrouwbaarheid (onvolledig) van sommige testers, zelfs als het dergelijke grote bladen betreft
[/on-off-topic]
Het stukje in de C'T over die memtesten is overgenomen van de Duitse C'T. Deze hadden een l*llig mailtje gestuurd naar de importeur van Corsair, die daar niet attent op gereageerd heeft. C'T heeft vervolgens Corsair er maar gewoon uitgelaten
...zover wat betreft de betrouwbaarheid (onvolledig) van sommige testers, zelfs als het dergelijke grote bladen betreft

[/on-off-topic]
FXDLS 'S&S edition'
đ memento mori đ
Geez! Dat kan echt niet. Is niet echt sterk te noemen van de C'T.Op dinsdag 26 februari 2002 18:44 schreef botoo wat info mbt de C'T:
...
Pagina: 1