Toon posts:

Overburningsprobleem

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik zit nu met een heel verveldend probleem, nl mijn cd-writer wil maar niet overburnen |:(

t'is vanzelfsprekend wanneer je juist niet genoeg plaats hebt op een normaal cd en dat je die cd gewoon gaat overburnen ipv de data te verkleinen (bv compressie of gewoon op een 2de cd zetten). Maar telkens als ik wil overburnen (met eender welke programma, nero om maar 1 te noemen, met optie Enable Overburn aan en disc-at-once bij het branden) weigert de cd-writer met het branden :( Ik heb dan de nieuwste firmware van de writer en de nieuwste updates van nero enzo geïnstalleerd, maar niets haalde iets uit :'( en mijn writer ondersteunt nochtans overburning.

Mijn vraag is wat is er mis mee? Mijn computer configuratie is:
MSI MS-6330 (Via KT133), AMD Athlon 1 Ghz, 256 SDRam, GeForce2 Ultra, Maxtor Diamond Plus 40 Gb, PlexWriter 12/10/32A en Windows XP Pro Engels als besturingssysteeem.

Alvast vriendelijk bedankt voor diegenen die mij kunnen helpen of proberen te helpen :9

• scorpionv
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 15-04 20:29

scorpionv

This space for rent

In Nero moet je iig in je instellingen overburnen aanzetten. Anders werkt het niet.

Fun while it lasted: World Community Grid!

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 26 februari 2002 01:15 schreef scorpionv het volgende:
In Nero moet je iig in je instellingen overburnen aanzetten. Anders werkt het niet.
heb ik al gedaan + alle bedenkbare pogingen, maar telkens dezelfde resultaat. kan het zijn dat de cdr's die ik gebruik gewoon niet vallen te overburnen? ik gebruik nl Philips CD-R74 12x (die met rode doosjes).

Verwijderd

Je moet die overburntijd wel instellen op +- 90min.Heb je dat ook gedaan?

• Twynn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 29-01 07:49
Inderdaad overburn tijd instellen, en het is natuurlijk erg afhankelijk van de CD's.. Er zit natuurlijk een maximum aan! (BTW, ik heb dezelfde brander, en nog geen problemen gehad met overburnen).

Verwijderd

het kan wel met die brander >:)
Pagina: 1