Toon posts:

een Lame Vraag misschien?!?!

Pagina: 1
Acties:
  • 32 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Lees dit eerst ff.

[topic=421139/1/25]

Over die BIOS reset is dat tricky om te doen? Ik wil namelijk niet dat mijn Cmos verklierd word. Maar kan het ook via windows met bijv: CMOS viewer?

Alle hulp is welkom....

Ik zit erg omhoog nl. :(
(teneinde raad eigenlijk.... *zucht*)

Verwijderd

Kan je niet gewoon in dat andere topic verdergaan dan :?

BIOS reset kan nooit kwaad als je weet hoe je de instellingen weer terug op hun optimale setttings kan zetten.

Verwijderd

Topicstarter
Dit is toch de sectie MObo etc??????

• Kokkers
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 20-08 20:12
1) Waarom zou je je BIOS willen resetten? Er zit een optie 'reset to factory defaults' in.
2) Als je je BIOS wil resetten is het lezen van de handleiding (.PDF verkrijgbaar op Asus site) voldoende om erachter te komen hoe dit in z'n werk gaat (gebruik anders de search).
3) Zou je als je dan toch bezig bent niet meteen een BIOS update doen (gebruik de search).
4) Je zegt dat je 384MB geheugen op je plankje hebt zitten, dit zijn misschien verschillende modules die niet helemaal lekker samenwerken, speel eens met de hoeveelheid geheugen en test de stabiliteit
5) Check http://www.a7vtroubleshooting.com

De kans dat jij de eerste bent met dit probleem en/of deze configuratie is verwaarloosbaar.

Vaak een kwestie van heel goed zoeken op het net (google.com is daarbij bijvoorbeeld mijn heilige graal ;)), succes!

• havana
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 14-08 10:53
Ga maar verder in het andere topic.

DIT IS MIJN WEBSITE

Dit topic is gesloten.