[Java/Swing] Icoontjes

Pagina: 1
Acties:
  • 53 views sinds 30-01-2008

• gill
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 26-12-2025

gill

Love my lindsey...

Topicstarter
hello,

Ik ben bezig met een tekstverwerker te programmeren voor school in java(swing). Ik ben nu gekomen op het punt dat ik icoontjes wil gaan toevoegen aan de knopjes om te knippen, plakken en zo... Bold, italic en zo heb ik zelf al gemaakt, maar zo'n schaartje maken vind ik te ingewikkeld.
Is er iemand die weet waar ik die kan vinden? Eventueel extracten uit een ander bestand, het is toch maar voor af te geven als huiswerk...

Sorry om deze in dit forum te zetten, ik wist echt niet of hij hier moest of in graphics, maar het heeft toch met programmeren te maken...

search leverde niets op :(...

thanks

Visit my new Blog!
www.Snowball.be

• G1itch
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 13:30
Op dinsdag 26 februari 2002 00:34 schreef gill het volgende:
hello,

Ik ben bezig met een tekstverwerker te programmeren voor school in java(swing). Ik ben nu gekomen op het punt dat ik icoontjes wil gaan toevoegen aan de knopjes om te knippen, plakken en zo... Bold, italic en zo heb ik zelf al gemaakt, maar zo'n schaartje maken vind ik te ingewikkeld.
Is er iemand die weet waar ik die kan vinden? Eventueel extracten uit een ander bestand, het is toch maar voor af te geven als huiswerk...

Sorry om deze in dit forum te zetten, ik wist echt niet of hij hier moest of in graphics, maar het heeft toch met programmeren te maken...

search leverde niets op :(...

thanks
Probeer Scrow's glyphs eens.. (niet voor commerciële doeleinden etc.)

• mbravenboer
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 06-11-2025
Met een beetje zoeken op de site van Sun had je al snel de Java Look and Feel Graphics Repository gevonden. Hier zitten aardig icoontjes in die goed in de Metal Look and Feel van Swing passen.

Zie ook dit topic:
[topic=410730]

Succes :) .

Blog, Stratego/XT: Program Transformation, SDF: Syntax Definition, Nix: Software Deployment

Dit topic is gesloten.