Ik heb hier een vaag probleem mij dvd speler Lite-on ltd122 leest geen dvd's meer van dreamworks!
Voorheen was het altijd perfect las goed dvd's en cd's
maar nu ineens leest hij alleen die dvd's van dreamworks niet meer.
Hoe ben ik daar achter gekomen: Ik heb hier een dvd van dreamworks liggen (road trip) en een dvd van universal studio's, die van universal studio's leest hij prima maar als ik die van dreamworks erin doe dan vraagt windows XP NL. om en ander geschikt medium te plaatsen
Duz ik dacht: die dvd van dreamworks is kapoet.
Op naar de videotheek en de dvd roadtrip halen (vriendin werkt daar), dus ik die dvd erin maar dezelfde melding...
Ik heb nu een paar van Dreamworks geprobeert maar ze falen stuk voor stuk.
Ik heb ook een paar van andere filmmakers geprobeert en die doen het wel
Zijn die dvd's van dreamworks misschien anders opgebouwd?
Een andere struktuur op de dvd?
Ik snap er de ballen niet van hij deet het voorheen goed.
Of is de dvd-speler aan z'n eind (hij is nog maar een dik half jaar oud) ca. zo'n 30-40 dvd's afgespeeld.
Voorheen was het altijd perfect las goed dvd's en cd's
maar nu ineens leest hij alleen die dvd's van dreamworks niet meer.
Hoe ben ik daar achter gekomen: Ik heb hier een dvd van dreamworks liggen (road trip) en een dvd van universal studio's, die van universal studio's leest hij prima maar als ik die van dreamworks erin doe dan vraagt windows XP NL. om en ander geschikt medium te plaatsen
Duz ik dacht: die dvd van dreamworks is kapoet.
Op naar de videotheek en de dvd roadtrip halen (vriendin werkt daar), dus ik die dvd erin maar dezelfde melding...
Ik heb nu een paar van Dreamworks geprobeert maar ze falen stuk voor stuk.
Ik heb ook een paar van andere filmmakers geprobeert en die doen het wel
Zijn die dvd's van dreamworks misschien anders opgebouwd?
Een andere struktuur op de dvd?
Ik snap er de ballen niet van hij deet het voorheen goed.
Of is de dvd-speler aan z'n eind (hij is nog maar een dik half jaar oud) ca. zo'n 30-40 dvd's afgespeeld.
die van hen is mooi....