Toon posts:

Beeld 100% gamma na spelen games

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik zit met het probleem dat als ik een game heb gespeeld (Red Faction of Renegade) en ik weer terug keer naar het buroblad, het beeld heel fel oplicht. Het lijk net zoals dat je je gamma correctie op 100% hebt staan. Alles is bijna wit op het scherm. Alleen een restart van mijn PC helpt dan nog.
Iemand een idee waar dit aan kan liggen??
Ik heb voor alles bijna de nieuwste drivers geinstalleerd.

• VinnieM
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 29-11-2024
Dat heb ik alleen als een spel crashed. Ik start dan even Quake3 op en sluit hem weer (goed) af en de gamma is weer normaal :+
Wat misschien ook helpt is zelf de kleurcorrectie weer goed zetten. Heb je misschien Powerstrip draaien?

Verwijderd

Op dinsdag 26 februari 2002 00:08 schreef KHdV het volgende:
Ik zit met het probleem dat als ik een game heb gespeeld (Red Faction of Renegade) en ik weer terug keer naar het buroblad, het beeld heel fel oplicht. Het lijk net zoals dat je je gamma correctie op 100% hebt staan. Alles is bijna wit op het scherm. Alleen een restart van mijn PC helpt dan nog.
Iemand een idee waar dit aan kan liggen??
Ik heb voor alles bijna de nieuwste drivers geinstalleerd.
ook voor je muis :? :P

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb geen powerstrip draaien en het gebeurt bij mij dus ook gewoon als een spel wel goed afsluit.
Muisje gebruikt standaard drivers van windows...is tie zeer tevreden mee :+

Verwijderd

Topicstarter
Nog meer opties??

• Tyrian
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

Tyrian

It's Unreal.

Ik heb ineens het zelfde probleem met Unreal, nadat ik een nieuwe OpenGL driver heb geïnstalleerd.

http://www.hypercoop.tk | GW user page | GW2 user page

Specs

Verwijderd

Topicstarter
Erg vaag. ik heb nog niet kunnen ontdekken waar het door komt.

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een noodoplossing gevonden. Als ik na het spelen van een game de eigenschappen voor het buroblad open. Dan naar de geavanceerde instellingen ga, en klik op het tablad waar ik de gammacorrectie van mijn videokaart kan instellen, springt het beeld weer naar de standaad instellingen en is alles weer normaal.
Niet perfect dus, maar het werkt. Misschien heb je er wat aan.

• Tyrian
  • Niet online

Tyrian

It's Unreal.

Op donderdag 28 februari 2002 11:32 schreef KHdV het volgende:
Ik heb een noodoplossing gevonden. Als ik na het spelen van een game de eigenschappen voor het buroblad open. Dan naar de geavanceerde instellingen ga, en klik op het tablad waar ik de gammacorrectie van mijn videokaart kan instellen, springt het beeld weer naar de standaad instellingen en is alles weer normaal.
Niet perfect dus, maar het werkt. Misschien heb je er wat aan.
Dat had ik ook al gezien.

Ik heb het probleem ook als ik unreal in een venster draai: Als ik de gamma in het spel verander verandert gelijk de gamma van mijn gehele desktop.

Specs

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb nu in Renegade mijn resolutie op 1280x1024 gezet en nu heb ik nergens last van. *D

• VinnieM
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 29-11-2024
Op donderdag 07 maart 2002 14:53 schreef KHdV het volgende:
Ik heb nu in Renegade mijn resolutie op 1280x1024 gezet en nu heb ik nergens last van. *D
Speelde je dan niet eerst Renegade op dezelfde resolutie (en kleurdiepte) als je desktop? :D

Verwijderd

Een echte doe het zelferd ken niet zonder de Gamma.....:P

Verwijderd

Kán niet zonder de Gamma!!

• Tyrian
  • Niet online

Tyrian

It's Unreal.

Op donderdag 07 maart 2002 16:01 schreef VinnieM het volgende:

[..]

Speelde je dan niet eerst Renegade op dezelfde resolutie (en kleurdiepte) als je desktop? :D
Ik wel. 1280x960x32bpp @ 100 Hz (alleen dan in Unreal@OpenGL)

Specs

Pagina: 1