je clockt ze dan allebij automatisch over
maar waarom wil je dual?
maar waarom wil je dual?
12,85kWp - ZB 7,5m2/400l - 5kW Pana H WP (CV&SWW) - 13,8kWh accu
Tuurlijk werkt dat niet, moeten tegelijkertijd verwerken. Heb wel een mobo draaiende gezien met een ouwe unlockte PII-233 en een PII-266 die allebei op 3x 100 draaiden.
Lol Ik denk dat ie het over een Athlon heeft en niet over een IntelOp dinsdag 26 februari 2002 04:07 schreef Bene het volgende:
Tuurlijk werkt dat niet, moeten tegelijkertijd verwerken. Heb wel een mobo draaiende gezien met een ouwe unlockte PII-233 en een PII-266 die allebei op 3x 100 draaiden.
IDE just wastes loads of the computer's time with a stream of "just a mo, I'm nearly there ..."
met de search kon ik niets vinden, tjah waarom ik dual wil, is gewoon iets dat ik graag wil hebben, ik wil videobewerken enzo en ik wil gewoon een ijzersterk systeem, ik koop dan ook SCSI ipv IDE enzo.
maar ik begrijp dat eigelijk beide cpuz dezelfde snelheid moeten hebben, als ik 2 pelts ga gebruiken van 172W verbruiken die kei veel stroom! tjah, ik denk dat ik er nog een jaartje mee w8, althans met die pelts
maar ik begrijp dat eigelijk beide cpuz dezelfde snelheid moeten hebben, als ik 2 pelts ga gebruiken van 172W verbruiken die kei veel stroom! tjah, ik denk dat ik er nog een jaartje mee w8, althans met die pelts