Toon posts:

DUAL sys. met 1 overgeclockte cpu

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
kan dat? dus als ik 2 1.4z heb en de eentje alleen overclock tot 1.6 ? gaat dat werken of niet?

• Crazy-
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10-08 08:15

Crazy-

Best life ever

je clockt ze dan allebij automatisch over

maar waarom wil je dual?

12,85kWp - ZB 7,5m2/400l - 5kW Pana H WP (CV&SWW) - 13,8kWh accu

• Bene
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 26-05 20:35

Bene

list incomprehension

Tuurlijk werkt dat niet, moeten tegelijkertijd verwerken. Heb wel een mobo draaiende gezien met een ouwe unlockte PII-233 en een PII-266 die allebei op 3x 100 draaiden.

• DrNo
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 27-12-2024

DrNo

100Mbit zuigt ;)

Op dinsdag 26 februari 2002 04:07 schreef Bene het volgende:
Tuurlijk werkt dat niet, moeten tegelijkertijd verwerken. Heb wel een mobo draaiende gezien met een ouwe unlockte PII-233 en een PII-266 die allebei op 3x 100 draaiden.
Lol Ik denk dat ie het over een Athlon heeft en niet over een Intel :) Je kan dacht ik 2 verschillende CPU's (alleen de clocksnelheid) dus 1 1Ghz TB en een 1.4Ghz TB in een Tiger MP doen (ik heb zelf geen 1Ghz en iedereen die ik ken heeft ook een 1.4 of een XP) Ik denk dat als je ff de search na gaat dat je wel te weten komt hoe dit kan allemaal.

IDE just wastes loads of the computer's time with a stream of "just a mo, I'm nearly there ..."

Verwijderd

Topicstarter
met de search kon ik niets vinden, tjah waarom ik dual wil, is gewoon iets dat ik graag wil hebben, ik wil videobewerken enzo en ik wil gewoon een ijzersterk systeem, ik koop dan ook SCSI ipv IDE enzo.

maar ik begrijp dat eigelijk beide cpuz dezelfde snelheid moeten hebben, als ik 2 pelts ga gebruiken van 172W verbruiken die kei veel stroom! tjah, ik denk dat ik er nog een jaartje mee w8, althans met die pelts :P