[Shop survey]Ik heb iets over het hoofd gezien...

Pagina: 1
Acties:

• Mentalist
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 23-02 12:54
(nee ik weet niet of ik in het goede forum zit.)

|:(

Ik heb iets over het hoofd gezien... In de shop survey over ABGcomputers (http://www.tweakers.net/shopsurvey/172) heb ik gezegd dat ik hun telefoonnummer niet kan vinden. Op de contactpagina van ABGcomputers is dat ook niet echt te vinden, en ik had ook even op de cdfoongids gezocht (misschien is mijn cdfoon gids te oud :?), maar wat zie ik per ongeluk nou... Bij de informatie op de shop survey staat gewoon hun telefoonnummer |:(. Die hadden ze ook wel op hun website mogen zetten, maar goed. Nu heb ik een telefoonnummer.

Ok, ik ga ze morgen inderdaad opbellen... Maar nu klopt mijn reactie dus niet echt meer...

Dus kunnen jullie even het stukje " en ik heb naar een telefoonnummer gezocht, maar dat is geheim of ze (hij?) hebben/heeft alleen een mobiel" verwijderen... Laat de punt op het eind maar staan ja ;)

Haal ook de alinea "Als je dit.." t/m "nog gewoon geupdate..." maar weg, ik hoef niet per se naar Groenekan, want nu ik een telefoonnummer heb... Dan maar geen uitstapje naar Groenekan ;).

Natuurlijk ergens wel goed dat je geen berichten in shop survey kunt editen (ik mis een edit knop :?), zou een zooi worden, maar af en toe is het toch wat onhandig :P

Verstuurd vanaf mijn Computer®

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

SU --> TFF

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

• Wouter Tinus
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Wouter Tinus

Whee!

Done :)

Professioneel Hyves-weigeraar

• Mentalist
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 23-02 12:54
Thx :)

Verstuurd vanaf mijn Computer®