Toon posts:

TV-Out naar TV

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb mijn Geforce 2MX kaart (met nieuwste driver) aangesloten op mijn TV. Ingesteld op pal-b/g, met een composite aansluiting van 1.5meter naar een scartstuk. Dan krijg ik kleur, maar na enkele minuten wordt het z/w. Het is net of mijn TV dan te 'moe' wordt om nog langer kleur te zenden. De TV is van het merk provision.
Ik denk dat het aan mijn TV ligt, maar ik hoop dat het te verhelpen is, want ik heb geen zin om een andere tv te kopen.

Please help me!!!!!

• Raziel
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 20-07 20:11
Is je scart ingang van je tv niet verrot? Probeer er iets onder te leggen als het kan. Heb ook zoiets gehad met mijn tv, maar daar zat de scartingang echt van los :(

• vso
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

vso

tja...

als je nu eens gewoon een andere tv leent pakt ofzo .. en daar dit ook eens mee probeert ?

zucht .. zou ik elk geval gedaan hebben. weet ik elk geval of het wel of niet me tv is ..

Tja vanalles

• Juicy
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 07:08
Op dinsdag 26 februari 2002 07:35 schreef vso het volgende:
if you can click a mouse is, you can use windows, keyboard and reading text (example:help files) is for advanced users
Er zal wel een diepere betekenis achter zitten ... Maar ik begrijp niet wat je hiermee probeert te vertellen. :?

Of is het gewoon krom Engels ? >:)

-

• vso
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

vso

tja...

Op dinsdag 26 februari 2002 07:45 schreef Juicy het volgende:

[..]

Er zal wel een diepere betekenis achter zitten ... Maar ik begrijp niet wat je hiermee probeert te vertellen. :?

Of is het gewoon krom Engels ? >:)
|:(

Tja vanalles

• TA2
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 30-09-2022

TA2

Heb je het probleem ook met andere apparatuur via je
scart ingang (zoals een video recorder).

• Juicy
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 07:08
Op dinsdag 26 februari 2002 07:48 schreef vso het volgende:

[..]

|:(
Je zult het volgende wel bedoelen:
If you can click a mouse, you can use windows. The keyboard and the ability to read text (for example: help files) is for advanced users.
Waar het op slaat is nog steeds de vraag.

Voor de topicstarter:
Heb je misschien de mogelijkheid om voor op de tv je tulp aan te sluiten ? Zo ja, probeer dat eens.

-

• Arjan A
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 16-08 22:03

Arjan A

Cenosillicafoob

Op dinsdag 26 februari 2002 12:21 schreef Juicy het volgende:

[..]

Je zult het volgende wel bedoelen:
[..]

Waar het op slaat is nog steeds de vraag.

Voor de topicstarter:
Heb je misschien de mogelijkheid om voor op de tv je tulp aan te sluiten ? Zo ja, probeer dat eens.
Ligt het niet aan die scartstekker dan? Lijkt me een draadje wat niet helemaal lekker zit.

if you can click a mouse is, you can use windows, keyboard and reading text (example:help files) is for advanced users

laat het typen nou maar aan de geavanceerde gebruikers over

Canon EOS | DJI M2P
Fotoblog · Mijn werk aan jouw muur

Verwijderd

Op dinsdag 26 februari 2002 12:26 schreef Arjan A het volgende:

[..]

Ligt het niet aan die scartstekker dan? Lijkt me een draadje wat niet helemaal lekker zit.

laat het typen nou maar aan de geavanceerde gebruikers over
true.

[on-topic] Zou het misschien aan je tv-instellingen liggen, dat hij op een soort van standby-mode gaat? Ik heb wel eens, dat als er een constante puls komt, mijn tv na 15 minuten het wel leuk genoeg vindt en reset naar default instellingen. Daar is niks aan te doen, dan elke 15 minuten de channels te switches, of op een andere scart te werken..
[/on-topic]

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb nu mijn TV aangesloten op de computer van mijn huisgenoot. Met dezelfde scart en met dezelfde kabel.
Nu was er wel langdurig kleur:? :).
Op mijn comp niet, dus er moet dan iets zijn met de videokaart, maar wat zou dat kunnen zijn?

boppert
Pagina: 1