Vaak zie je hier in topic nogal eens kromme vergelijken tussen videokaarten mijn inziens. Deze vergelijking ben ik nog niet tegen gekomen echter. Ik ik vind het wel eerlijk ze te vergelijken gezien hun performance en prijs allebei EURO 220? Benchmarks tonen voordeel voor de ti 4200 aan (logisch nieuwere kaart
) maar gezien de features ben ik geneigd de Radeon voor te trekken, bovendien komt deze echt deze dagen uit en de ti 4200 in ????. Dus.....wat is jullie mening?
Ehm de Radeon 8500 LE is al een paar maanden uit hoor
. Heb je misschien een linkje naar die benchmarks? Niet dat ik je niet geloof maar ik ben wel benieuwd ...
Verwijderd
FYI: Er komt voorlopig geen GF4Ti4200. De officiële specs voor deze kaart staan ook nog niet eens vast.
Aldus Andrew Humber PR manager nVidia UK.
Check het grote geforce 4 topic http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/403481/1?limit=50en dan bij benchmarks. En idd ff wat duidlijker. Ik bedoel specifiek de Hercules versie van de Radeon 8500 LE. En officieel nix bekend van de ti 4200. Heb jij daar toevallig een link van. Hij wordt namelijk al wel in enkele benchmarks meegenomen.
Verwijderd
Mischien dat er samples van zijn gemaakt en uitgegeven voor review.
Als je even naar de website van nVidia gaat dan zie je dat de GF4Ti4200 niet genoemd wordt. Dit zelfde geldt voor de GF4MX400. Het probleem is de GF3Ti500 deze ligt te dicht op de GF4Ti4200. De GF4MX400 ligt te dicht op de TNT-2 (Jawel.... de kaart wordt nog steeds goed verkocht!!!)
Deze info heb ik rechtreeks van hen ontvangen.
Er staat een artikel bij Digitimes die hetzelfde zegt:
Hierzo
Als je even naar de website van nVidia gaat dan zie je dat de GF4Ti4200 niet genoemd wordt. Dit zelfde geldt voor de GF4MX400. Het probleem is de GF3Ti500 deze ligt te dicht op de GF4Ti4200. De GF4MX400 ligt te dicht op de TNT-2 (Jawel.... de kaart wordt nog steeds goed verkocht!!!)
Hierzo
De GF4MX400 bestaat niet. Je zult de MX420 wel bedoelenOp dinsdag 26 februari 2002 00:11 schreef Slashhead het volgende:
Mischien dat er samples van zijn gemaakt en uitgegeven voor review.
Hierzo
Verder: de GF4ti4200 scoort volgens THG meestal nog beter dan een gewone Radeon 8500 (dus geen LE!!). Bij Quake3 en Giants is de ti4200 iets sneller en bij Max Payne een stuk sneller!
Wat ze meestal doen dan is de kaart die wel bestaat underklokken naar de specs die aangenomen worden voor de 4200.
Verwijderd
Natuurlijk zeggen ze dit, anders zouden heel wat mensen hier op gaan zitten wachten ipv een duurdere GF4 4400 te kopen. Reken er maar op dat die specs al zo goed als vast staan en dat zelfs de introductiedatum al redelijk intern bij Nvidia vaststaat. Is gewoon allemaal marketinggelul.Op maandag 25 februari 2002 23:55 schreef Slashhead het volgende:
FYI: Er komt voorlopig geen GF4Ti4200. De officiële specs voor deze kaart staan ook nog niet eens vast.
ik heb al van meerdere mensen die bij comp.zaken werken gehoord dat hij eind mei zal komen (de gf4 ti4200)
dus ik w8 nog wel ff een klein maandje.
en dan kick soms ati ass
en dan kick soms ati ass
Verwijderd
sorry hoor,maar ati

ik heb hem ff gehad, maar dat was echt ff de domste actie van me leven, lang leve de TI4600 !
ik heb hem ff gehad, maar dat was echt ff de domste actie van me leven, lang leve de TI4600 !
Verwijderd
Waarom kick je hem zo ver omhoog?Op vrijdag 03 mei 2002 19:47 schreef irmscher het volgende:
ik heb al van meerdere mensen die bij comp.zaken werken gehoord dat hij eind mei zal komen (de gf4 ti4200)
en dan kick soms ati ass
Pagina: 1