Ik heb een paar kleine dolgedraaide schroefjes. Hoe krijg ik ze toch los????
MonnikentangOp maandag 25 februari 2002 23:33 schreef marcell het volgende:
Die zijn heel scherp, en die hebben een gladde kant. Je moet dan een goede plek zoeken op het schroefje en dan heeeeel erg veel kracht zetten en draaien maar!
Tangetje al geprobeerd. Maar het schroefje is hier te klein voor.Op maandag 25 februari 2002 23:35 schreef Boolio_Eglesias het volgende:
Uitboren of met een tangetje
kast eromheen weg zagen
I must insist that reading my posts is a prerequisite to replying to them. *KLICK*
5 shroefjesOp maandag 25 februari 2002 23:39 schreef PC-Reactive het volgende:
[..]
Jah voor één zo'n schroefje!!
Ik denk dat ik ze het best kan inzagen en dan met een platte schroevendraaier los schroeven.
Schroevendraaier erop zetten en een zacht tikje met de hamer om 'm te laten schrikken.
Als je het antwoord al weet, WhyTF open je dan een topic??Op maandag 25 februari 2002 23:41 schreef marcell het volgende:
[..]
5 shroefjes
Ik denk dat ik ze het best kan inzagen en dan met een platte schroevendraaier los schroeven.
Maar idd, dat is het beste wat je kunt doen, maar dat is niet makkelijk en het kost veel tijd...
Nee, het is idd dolgedraaid. Oorzaak is te ver doordraaien maar hij is dan gewoon dol.Op maandag 25 februari 2002 23:54 schreef tva_goku het volgende:
doorgedraaid moet het toch zijn.
of denkt hij nu dat hij een spijker is?
En spijkers kun je bij mijn weten niet doldraaien
als ie dolgedraaid is, dan heeft inzagen volgens mij weinig nut... Of vergis ik me nou?
Anoniem: 36582
met een snijbranderOp maandag 25 februari 2002 23:33 schreef marcell het volgende:
heel hard duwen.. wil soms wel es helpen
9x Jinko 420Wp = 3780wp - Zuid 35
Kent niemand hier de griptang ofzow ?
3600wp string @ 115° oost | 825wp panelen/750wp micro's @ 13°/115° oost | 1475wp panelen / 1250wp micro's @ 27°/205° graden zuid
Ecodan warmtepomp
Repo's: HA-Solar-control | HA-heatpump-planning
NeeOp dinsdag 26 februari 2002 00:58 schreef JT het volgende:
Kent niemand hier de griptang ofzow ?
Let us make sure history never forgets the name ... Enterprise.
Anoniem: 26436
Loswrikken met een koevoet!!!Op maandag 25 februari 2002 23:33 schreef marcell het volgende:
en als dat niet helpt...
D'r uithameren met een pneumatische drilboor.
't lijkt me wel handig om je pc eerst ff uit te zetten om de kans op mogelijke beschadiging van je HD te verkleinen
Mag ik dan ff komen kijkenOp dinsdag 26 februari 2002 01:26 schreef Rummbler het volgende:
[..]
Loswrikken met een koevoet!!!
en als dat niet helpt...
D'r uithameren met een pneumatische drilboor.
't lijkt me wel handig om je pc eerst ff uit te zetten om de kans op mogelijke beschadiging van je HD te verkleinen
rumores non hiatus dremelunt
malleo omnia consentiunt
Lid van het Anti-Jamba front!
Anoniem: 44172
zet een net wat grotere schroevendraaier op je schroefje (die schroevendraaier als nodig ff scherp maken) dan zet je de schroevendraaier er op en dan klop je 2 keer zacht en dan 1 keer hard... but be carefull als er dingetjes omheen zitten die niet stuk mogen! of kunnen.
Ik denk niet dat ie dolgedraaid bedoeld, maar dat ie de kop naar z'n moer heeft geholpen door de schroevedraaier te laten glippen.Op dinsdag 26 februari 2002 00:11 schreef DizzyWeb het volgende:
als ie dolgedraaid is, dan heeft inzagen volgens mij weinig nut... Of vergis ik me nou?
Maar uitboren werkt over 't algemeen prima.
...
Een tangetje erbij en hem eruit sjorren ;-)
--------------
mijn in 1 dag geleerde psp achtergrond
http://www.endoria.net/upload/?bekijk=1014706571
--------------
mijn in 1 dag geleerde psp achtergrond
http://www.endoria.net/upload/?bekijk=1014706571
(--=) Peace For Everybody (=--)
Gewoon vast zetten met een griptang en dan draaien...
Uitboren geeft alleen maar bende

Dolgedraaid wil meestal zeggen dat de schroefdraad naar de klote is en wat ik er van begrepen is dat het geval dus uitboren gaat niet werken (en waarom niet, denk daar maar ff over na). Word denk een beetje creatief met tangetjes om die eruit te krijgen.
Suc6
Suc6
Wie zoekt, zal vinden http://www.google.com
Anoniem: 34356
Met een hamer gaat alles 
ik heb het ook eens gehad dus search
Tang werkt prima voor meh
ik heb het ook eens gehad dus search
Tang werkt prima voor meh
Anoniem: 38498
hmm, hier had ik laatst op Europa Homeshopping zo'n tang voor gezien, die kon om ieder ding heen, kwa schroefjes etc.. 
maar je kunt het best er een gleufje in zagen en dan schroefen, of gewoon zoutzuur
maar je kunt het best er een gleufje in zagen en dan schroefen, of gewoon zoutzuur
Anoniem: 18654
hmmmm probeer het met een SLOTJE 
zoutzuur goed man !
flikker er hier die hele kast er maar in
zoutzuur goed man !
flikker er hier die hele kast er maar in

Flex
T.net ID. Bekijk het maar es eem..
‹(◕‿◕)›
uitboren werkt wel!!!, als je gaat boren dan draait het schroefje eerst ff mee, maar dan zet het schroefje uit(de kast even later pas) en komt het schreofje klem te ziytten en boort je hem zo weg., of vanaf de andere kan met een priem en een hamer eruit tikken
Ik heb het vermoeden dat het hier om de schroefjes van cd-drives / diskettestations gaat en die kun je niet vanaf de andere kant benaderen.Op dinsdag 26 februari 2002 15:17 schreef lama het volgende:
uitboren werkt wel!!!, als je gaat boren dan draait het schroefje eerst ff mee, maar dan zet het schroefje uit(de kast even later pas) en komt het schreofje klem te ziytten en boort je hem zo weg., of vanaf de andere kan met een priem en een hamer eruit tikken
uitboren, ff opnieuw draad erin tappen.
en dat tappen is anders als met bier
en dat tappen is anders als met bier
Sometimes you need to plan for coincidence
ja toch ? lekker dremelen voor elke gelegenheid lekker gebruik doenOp maandag 25 februari 2002 23:39 schreef PC-Reactive het volgende:
[..]
Jah voor één zo'n schroefje!!
waarom niet?Op dinsdag 26 februari 2002 15:23 schreef Razorfist het volgende:
[..]
Ik heb het vermoeden dat het hier om de schroefjes van cd-drives / diskettestations gaat en die kun je niet vanaf de andere kant benaderen.
cd-drive / diskettestation / HD gewoon ff openschroeven, matriaal eruit halen, een mooie hamer pakken en die schroef eruit beuken.
ik garandeer niet dat de drive het dan nog doet
Uitboren en dan met een tap nieuwschroefdraad tappen...
spuit 11Op dinsdag 26 februari 2002 15:42 schreef Monstar.nl het volgende:
Uitboren en dan met een tap nieuwschroefdraad tappen...
Sometimes you need to plan for coincidence
Het is me gelukt 
Gewoon een beetje in zagen en dan met een platte schroevendraaier losdraaien.
Het ging trouwens om zo'n klein schroefje van mijn gsm. Echt een klein frutding.
Het ging trouwens om zo'n klein schroefje van mijn gsm. Echt een klein frutding.
Dan was idd de topictitel verkeerd. Als hij dolgedraaid is dan pakt de schroefdraad niet meer.Op dinsdag 26 februari 2002 19:53 schreef marcell het volgende:
Het is me gelukt
Pagina: 1