bij mij ging hij eraf toen ik de techdemo 2* had gedraaid en hem eraf trok (voorzichtig)
Hij zit bij mij toch echt wel vast met van die ijzeren klik dingen ! moet je wel heel erg hard trekken
Geloof dat effe een half uur vrieskoelen in een waterdichte zak de lijm makkelijker breekbaar maakt.
Hele domme vraag maar erhm.. waarom?
Het nieuwe speelgoed: een Saab 9-3 Aero (absoluut, helemaal en compleet fantastisch....)
Omdat:
Ik zon leuk klein koelertje voor mijn videokaart wil bestellen maar ja dan moet deze der wel eerst af he
Ik zon leuk klein koelertje voor mijn videokaart wil bestellen maar ja dan moet deze der wel eerst af he
vaag bij mij zaten er echt geen ijzeren bevestigingsdingen aan, ik heb ook geen max, misschien heeft die dat alleen?
Er zijn volgens mij 2(Of meerdere) versies van de G400, het zijn gewoon reviesies, ik heb mnl ook niet van die stalen clik dingen...
ID7T GTX. WP: PUZ-SWM60VAA+ERST30F-VM2EE (cylinder unit)
hmm.. het koelblokje dat op mijn G400 zit zit wel vast met van die goudkleurige plugjes
ps. ik heb G400 16mb SH
ps. ik heb G400 16mb SH
Jup heb ik ook van die gouden klik dingen..
Als goed is krijg ik morgen blue orb zal wel ff checken of dat ding der nou van af wil of nie
Als goed is krijg ik morgen blue orb zal wel ff checken of dat ding der nou van af wil of nie
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 07 september 2000 23:23 schreef Dezjay het volgende:
Omdat:
Ik zon leuk klein koelertje voor mijn videokaart wil bestellen maar ja dan moet deze der wel eerst af he[/quote]Zonde van je geld, ik heb er eergisteren gewoon een oude 486 CPU-fan op geschroeft
Van 292MHz nu over te klokken naar 302MHz.
Omdat:
Ik zon leuk klein koelertje voor mijn videokaart wil bestellen maar ja dan moet deze der wel eerst af he[/quote]Zonde van je geld, ik heb er eergisteren gewoon een oude 486 CPU-fan op geschroeft
Van 292MHz nu over te klokken naar 302MHz.
Ja maar ik krijgt een gratizz blue orbje van thermaltake
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 12 september 2000 18:20 schreef Dezjay het volgende:
Ja maar ik krijgt een gratizz blue orbje van thermaltake :)[/quote]Dazz mooi
Misschien bewaren voor ander component? Die heatsink van mij (ja! Ik heb speciaal voor jou mijn videokaart eruit geschroeft!
) lijkt vast te zitten met 3mm klei ofzo! Daar zou ik echt niet aan gaan trekken...
Ja maar ik krijgt een gratizz blue orbje van thermaltake :)[/quote]Dazz mooi
Misschien bewaren voor ander component? Die heatsink van mij (ja! Ik heb speciaal voor jou mijn videokaart eruit geschroeft!
Pagina: 1