Toon posts:

ben ik even blij met mijn TFT

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
niet alleen vanwege de high-standard >:) , maar hebben jullie dit al gelezen?

http://nu.nl/document?n=52861

• Rick2001
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 09-08 01:10

Rick2001

9950X delidded en direct die

Tja, het ene moment is het vriezen en het andere moment dooien...... Ligt maar aan het jaar. >:)

MESHIFY 2XL - MSI X670E CARBON - 9950X - 32GB DDR5 LEXAR 6400 - RX 9070 - GIGABYTE M32UC 4K 160HZ - ALPHACOOL UT60 420 & 360 & 1080 - LAING DDC1+ - TECHN CPU - CORSAIR AX850 - 3x9100PRO 4TB - 2x850PRO 2TB - U.2 7.68TB + OPTANE P5800X + KINGSTON G5 8TB

Verwijderd

ben ik ff blij dat ik (me pa;)) al een LG 15" TFT (niet LCD TFT) heeft ;) we hebben hem nu ongveer 1.5 jaar en bevalt perfect... maar ik zelf zou ook nog wel een aan willen schaffen maar als die duurder word... me budjet is al niet zo groot...

• Xplosive
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 12:50
De aankoop van me Iiyama 3818UTC is echt een van de beste in jaren. Nu kan ik eindelijk recht voor me beeldscherm zitten :-) en zo te zien ben ik net op tijd met me aankoop 8-)

• Fireman
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21-10-2025

Fireman

We talk about luxury problems

Ik heb nu een CTX pr 705 f , ben ik reuze blij mee. Ik dacht stiekum aan een TFT aan te schaffen maar dat gaat nu wat langer duren :)

Naim Audio SN2 + NDX + Soup (accuton/Thiel)

Verwijderd

Haha, gasten.....ik zit hier lekker met een Eizo L365 15", het strakste 15" scherm op het moment....ben benieuwd wat die over een paar maanden gaat opleveren.....nieuw was 'ie EUR 850,-.....hehehehehe :9~

• mvds
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 19-08 13:50

mvds

Totally awesome!

Ruikt naar bullshit met als bedoeling om de prijzen op te kunnen krikken. Waarom zou een van de grootste fabrieken sluiten als er zo ongelofelijk veel vraag is naar het produkt wat ze maken?

Verwijderd

Nou ik ben iets minder blij met me TFT. Ik heb een Toshiba Laptop en die heb ik in de vakantie op de grond gelegd. Nu zitten er ECHTE bugs achter mijn scherm. Eerst kropen ze nog wel fijn rond, maar nu zijn ze midden op me scherm gestorven :( buiten de garantie dus :'(

Verwijderd

Op dinsdag 26 februari 2002 17:15 schreef Ketchup-Heinz het volgende:
Nou ik ben iets minder blij met me TFT. Ik heb een Toshiba Laptop en die heb ik in de vakantie op de grond gelegd. Nu zitten er ECHTE bugs achter mijn scherm. Eerst kropen ze nog wel fijn rond, maar nu zijn ze midden op me scherm gestorven :( buiten de garantie dus :'(
Hahahaha ... lol ... that's the funniest thing i ever heard ... :P ... .

Verwijderd

lol (sorry maar dit is echt grappig; ik zie die vette tor al zitten :) )

Verwijderd

Dit betekent dus wel dat er meer fabrieken gaan komen en dan zal de markt verzadigd raken en dus gaan de prijzen weer omlaag. :)

• Kippenijzer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16-08 09:43

Kippenijzer

McFallafel, nu met paardevlees

Ehm, als je geheugen een beetje redelijk is en je niet te chaotisch bent kun je dit zo zelf oplossen... Het lijkt me op zich stug dat er echte bugs in ztten, want daarvoor zou er echt geen ruimte horen te zijn, maar ik heb al vaker mijn Toshiba Tecra geheel uit elkaar gehad om een en ander uit te proberen, gewoon een beetje zorgvuldig, dan overleefd je NB dat echt wel hoor...
Pagina: 1