Toon posts:

[Spam] Iedere ochtend in mijn mailbox

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo Tweakers,

Iedere ochtend als ik mijn mail check krijg ik de volgende mailtjes:

1:
<phil7178e34@earthnet.biz>
Revolutionary pill that is guaranteed to increase your penis size by 1" ...2" ...3" ... or more in just a few short weeks! An amazing new product works by simply taking 2 pills every day... it will make your penis grow in both length and thickness by at least 26%, guaranteed! Totally PROVEN and 100% GUARANTEED ! We have the techniques! And totally NATURAL too! no gadgets, no pumps, no surgery !
For more information please send an email to revolutionary_pills@yahoo.com with "MORE INFO" being the only two words on the subject line. To remove, place "REMOVE" being the only word on the subject line.

5523EZFd6-398Yfkn3610YMNf1-704noei3302MhDD0-032HwjA7111rPMS7-721IRYzl64
2:
ron0230x47@moonnet.biz
[plaatje]
2956BgwQ3-671RnNO1629oAzK5-909NvZz4128IbMU6-232XtZl47
Het rare vind ik dus dat dit komt in mijn mailbox van Cistron die ik pas 3 weken heb. Hebben meer tweakers er last van en hoe kan ik dit het beste aanpakken |:(

• jochemd
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 08-08 15:51
Ik meen gelezen te hebben dat Cistron klanten hun procmail zelf kunnen instellen. procmail is een programmatje dat op de server draait en alle binnenkomende mail scanned en er dingen mee kan doen. Een van de dingen die het kan doen is een bericht verplaatsen naar /dev/null >:)

• Wokschotel
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 07:59

Wokschotel

Op 6 wielen

Even zoeken naar een antispam-procmail scriptie bij google of http://groups.google.com dus :) Helpt echt, sinds ze bij DDS ook zo'n ding hebben geinstalleerd krijg ik nooit meer spam. Ideaal, dat DDS!

• Heineken
  • Registratie: November 1999
  • Niet online

Heineken

Tweaker sinds 1999

Ik had al spam in m'n mailbox bij xs4all voordat ik ooit m'n box gelezen of m'n mailadres ergens gebruikt had. Het adres was ook niet zo handig gekozen. :{

• Martijn02
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 27-07 16:59

Martijn02

/* No Comment */

Spamassasin... als je een eigen server hebt is er niks beters, werkt met procmail en scant je binnenkomende mail op VEEEL kenmerken van spam. Werkt echt perfect, hij pikt fijlloos de engelstalige spam er uit. Nederlands pakt hij niet allemaal omdat hij ook zoekt op bepaalde woorden in de mail.

Even googelen, heb je het zo gevonden