vendex headstart II

Pagina: 1
Acties:
  • 287 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 49533

Topicstarter
ik heb dus vandaag een vendex headstart II gekregen maar nu heb ik een probleempje, als ik m wil opstarten en hij komt bij het toetsenbord zegt ie dat dat er niet aanzit (dat had ik niet erbij gekregen) maar ander toetsenbord geprobeerd want hij heeft dus wel een ps2 aansluiting maar krijg steeds die error om verder te gaan moet ik op f1 drukken maar dat kan dus niet. weet iemand wat ik hieraan kan doen?

paul

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• taxman
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 30-03 16:10
Ik vermoed dat je een oud XT-toetsenbord nodig hebt. Meestal kon je die schakelen van XT <> AT.
Leuk machientje die Headstart II, heb er ook één gehad. Was toen een goede aanbieding met véél software.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ludo
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 26-04-2024
Ik heb er ook eentje hier in een doos liggen... Mét bijbehorend toetsenbord. Het is iig geen standaard PS/2 aansluiting. Maar een hele oude XT aansluiting...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
ja die aansluiting, aan de voorkant zit ene waar toch echt mn keyboad inpast ps/2 maar aan achterkant zit een wazige maar daar staat mouse bij.

maar hoe krijg ik m zonder toetsenbord aan de gang want dat wil ik dus wel eigenlijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _JGC_
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 11:02
XT toetsenbord. Die vreemde aansluiting is busmouse, een oude standaard van Logitech (heb nog wel zo'n printje van Logitech liggen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twynn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 28-06 14:55
Je kunt proberen om een Din <-> PS/2 converter te gebruiken (die zijn wel te krijgen bij de lokale hardware-boer). Maar ik ben niet zeker of het dan gaat werken, met oog op het XT/AT toetsenbord verhaal!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
ja ik heb nog wel een oud tb me dinplug van een xt van philips liggen maar dat past er niet in he

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaj.
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Kaj.

1 LED is niet genoeg

Twynn-> om die reden heb ik hier nog een paar omschakelbare toetsenborden liggen. :) Want met alleen zo'n verloopje gaat het niet werken.

paultje2002-> ga anders eens bij een kringloopwinkel langs of bel eens rond bij bedrijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
ja wat denk je dat me zon keyboard gaat kosten? want anders haal ik gewoon die hd en diskette drives eruit en bouw ik die in mn werkende philips xt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 40712

Te koop gevraagd !!!!
Er heeft vast nog wel iemand iets voor een zacht prijsje liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ludo
  • Laatst online: 26-04-2024
Ik weet niet waar je woont, maar je mag mijn Headstart II met toetsenbord gratis afhalen... Neemt toch alleen maar plek in, en anders gaat hij naar het kringloopcentrum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laurent
  • Niet online
Op woensdag 27 februari 2002 09:45 schreef linus-1 het volgende:
Te koop gevraagd !!!!
Er heeft vast nog wel iemand iets voor een zacht prijsje liggen.
Tweakers.net Vraag & Aanbod :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
tnx voor het aanbod maar ik denk dat ik gewoon de onderdelen die nog goed zijn eruit haal en dat inbouw in zon philips xt
Pagina: 1