Transport Tycoon problemen Topic

Pagina: 1
Acties:
  • 106 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Aangezien er gelukkig weer steeds en steeds meer mensen dit geweldige spel spelen, maar even een Topic over problemen tijdens het spelen, geen technische vragen dus, daar is al een topic over.

Ik heb een probleem met Helicopters. Zodra ze te oud zijn wil ik ze vervangen. Als ik dan op het "Hanger" knopje druk, zegt ie dat een helicopter niet naar een hangar kan, en nu kan ik dus geen helicopters vervangen (heb er 160) :( , hoe krijg ik die helicopters in een hangar? ze zijn er ook uit gekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zet een AIRPORT in hun lijst en dan moet ie als ie naar de AIRPORT vliegt naar de hangar ervan gaan en kan je hem vervangen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Geweldig spel!! Alleen krijg ik geen geluid meer...
Maar dat heeft zeker te maken met dos enzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pyrus
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09:12

Pyrus

Hardknock life

Op dinsdag 26 februari 2002 12:09 schreef inkie1010 het volgende:
Geweldig spel!! Alleen krijg ik geen geluid meer...
Maar dat heeft zeker te maken met dos enzo?
Nee, hoeft niet. Je moet gewoon "soundblaster compatible" oid selecteren. dacht ik, kan ook in de war zijn met LBA1

LinkedIn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat kun je doen tegen het gezeur van gemeenten dat je nix mag slopen op hun gebied :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wom
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 19:52

Wom

Op dinsdag 26 februari 2002 12:56 schreef Locutus-of-Borg het volgende:
Wat kun je doen tegen het gezeur van gemeenten dat je nix mag slopen op hun gebied :?
Donaties geven, zoals vervanging wegennet oid. Wil wel eens helpen.

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Major Carnage
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 12-10 01:31

Major Carnage

waki miko Reimu

En bomen planten.. veel bomen

Specs | FFXIV: Maki Kato@Alpha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op dinsdag 26 februari 2002 12:56 schreef Locutus-of-Borg het volgende:
Aan de buitenranden beginnen help ook!

Of, een stukje rails over een weg heen leggen, je kan dan de weg "weg" halen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Entity
  • Laatst online: 19:39

Entity

9000rpm

Op dinsdag 26 februari 2002 13:31 schreef Major Carnage het volgende:
En bomen planten.. veel bomen
Dat is inderdaad een goede tactiek waar ik ook niet zo lang geleden pas achterkwam... Erg milieubewuste gemeenten daarzo :)

In de nieuwe TTDPatch zit trouwens een "bribe" optie om de gemeente wat beter over je te laten denken. Is erg duur overigens en eens in de zoveel tijd komt er een ambtenaar achter waardoor je ineens niks meer kunt in die stad (voor een periode van 1 of 2 jaar geloof ik).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21:34

Bezulba

Formerly known as Eendje

ik vin een paar dingen echt irri in tt... bijv ik zou echt graag een optie willen om schepen/treinen ed automatisch te laten vervangen door een nieuwere versie als ze oud worden, met 150 treintjes is het soms wat lastig :)

ook zou je bijv 10 miljoen moeten kunnen betalen voor het compleet vervangen van je railroad door bijv maglev... wnat dat zelf doen is een kut karwij zeker als je net klaarben met het vervangen door monorail :(

blup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Entity
  • Laatst online: 19:39

Entity

9000rpm

Op dinsdag 26 februari 2002 14:48 schreef eendje het volgende:
ik vin een paar dingen echt irri in tt... bijv ik zou echt graag een optie willen om schepen/treinen ed automatisch te laten vervangen door een nieuwere versie als ze oud worden, met 150 treintjes is het soms wat lastig :)
Je kunt in de nieuwste TTDPatch opgeven dat hij treinen automatisch vervangt als ze bijvoorbeeld "Very old" worden. Kun je zelf instellen. Ze worden overigens wel vervangen door hetzelfde type, dus als je nieuwere wilt, zul je het nog zelf moeten doen :)
ook zou je bijv 10 miljoen moeten kunnen betalen voor het compleet vervangen van je railroad door bijv maglev... wnat dat zelf doen is een kut karwij zeker als je net klaarben met het vervangen door monorail :(
Ook een functie in TTDPatch. Je kunt het gratis doen (als cheat dus), maar je kunt ook instellen dat het geld kost. Ik weet niet hoeveel, maar het zal een redelijk realistisch bedrag zijn denk ik.
Verder zul je dan wel al je treinen moeten vervangen door nieuwere types (hoewel ze wel blijven rijden, dus normale treinen op monorail enzow, ziet er ook wel grappig uit).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online
Wat ik erg mis is meerdere heliports naast elkaar. In een drukke omgeving moeten ze nu soms 5 minuten rondcirkelen, een heliport met meerdere platformen zou de oplossing ook bieden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WouterG
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22:22

WouterG

Dit is geen ondertitel

Soms zie je dat bij andere spelers (de computer) de trein blijft staan totdat hij volgeladen is. Hoe stel je dat in?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wcduck
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Op dinsdag 26 februari 2002 22:19 schreef TomcatX het volgende:
Soms zie je dat bij andere spelers (de computer) de trein blijft staan totdat hij volgeladen is. Hoe stel je dat in?
De plaats selecteren op de lijst en dan vervolgens op de knop "full load" klikken. Je percentages per station worden nu ook meteen veel hoger=meer vervoer.

I don't suffer from insanity, I enjoy every minute of it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roberto
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 06-10 23:21
he he ik heb het nog op diskete ( origenal zonder deluxe zooi er bij ) en ik heb idd ook aleen die @$#@!$ muziek en winamp draaien @ 8er grond is @ mij computer dus crashuh waar kan ik die nieuwe patch downen ( zeker www.hasbro.com ofzo ) maaruh op school zitten van die gekkuh die het zelf door de les speeluh en die zitten met TTD en die gingen idd het spoorweg gedoe vervangen nou daar zijn ze lang mee bezig geweest :D ik heb het ook nog en ik heb nu ook TTD ( helaas weer zonder sound ) en het lijkt of TTD lichter is voor de computer dan TT ( op school speelen ze veel met 486'ers en ik zit zelf @ 300 mhz celly en dan merk je het ;( )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buzz
  • Laatst online: 19:54
Heeft iemand een linkje naar die patch?

Is die alleen voor TTD of is die ook voor de gewone TT, ik heb namelijk alleen TT origineel.

Kun je btw TTD ook nog ff gewoon ergens bestellen? Kwil hem wel hebben natuurlijk :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Transport Tycoon, daar heb veel tijd aan besteed ..... maar de meeste tips die gegeven zijn zijn correct.

Gemeentes kun je het beste omkopen met finacieren van wegennet en groen plaatsen ... zodat er boompje om je weg komen.
Wegen van gemeentes kun je makkelijk weghalen door er rails over te plaatsen en dan de bulldozer te gebruiken. Dit kun je tevens ook bij tegenstanders weg doen. :P . Bij kruispunten lukt dit echter niet

Om treinen efficient te laten rijden, laat je ze Fullload doen, dat levert meer op en hoef je ook minder treinen heen en weer laten rijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bec80
  • Laatst online: 08-01 20:25
Ik heb een probleem als ik hem (TTD) in Multiplayer in WinXP speel. Zodra je een bus of vrachtwagen bouwt dan hangt die?!?! Weet iemand wat dat kan zijn? Hij werkt trouwens in single player perfect in WinXP dankzij de Patch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud
  • Laatst online: 07-10 14:42

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Ik zie dat er nog flink wat mensen zijn die TTD kewl vinden :) Waaronder ik dus!
Ik heb thuis ook alleen nog de normale transport tycoon :( Ik ga maar es ff rondvragen om de TTD versie te kopen, t lijkt me geweldig! En die patch lijkt me ook wel kewl :9

Waar haal ik de TTDPatch?

edit:

Game lijkt nergens meer te koop te zijn ;( Alleen bij Azur.be maar daar betaal ik er € 38,25 voor, en duurt 3 weken... Dat heb ik er nou ook weer niet voor over :(

Iemand nog ideeen waar ik de game kan kopen?

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oVRoM
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Ik heb 'm net vorige week besteld bij amazon.co.uk... Inclusief shipping e.d. kost ie 9.75 pond, dus zo'n €16.

Kreeg gister een mailtje dat 'ie gepost was, dus verwacht 'm deze week binnen :)

Edit: euro teken was opeens weg :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud
  • Laatst online: 07-10 14:42

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Op woensdag 27 februari 2002 15:02 schreef oVRoM het volgende:
Ik heb 'm net vorige week besteld bij amazon.co.uk... Inclusief shipping e.d. kost ie 9.75 pond, dus zo'n 16.

Kreeg gister een mailtje dat 'ie gepost was, dus verwacht 'm deze week binnen :)
Thanx! :D
Ik ga em meteen bestellen! :7

Heb jij misschien enig idee waar ik die TTDPatch kan halen?

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oVRoM
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Op woensdag 27 februari 2002 15:04 schreef Wolkjeh het volgende:

[..]

Thanx! :D
Ik ga em meteen bestellen! :7

Heb jij misschien enig idee waar ik die TTDPatch kan halen?
http://publish.uwo.ca/~jdrexler/ttdpatch/ (uit m'n hoofd :o)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WouterG
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22:22

WouterG

Dit is geen ondertitel

Op woensdag 27 februari 2002 12:55 schreef Bec80 het volgende:
Ik heb een probleem als ik hem (TTD) in Multiplayer in WinXP speel. Zodra je een bus of vrachtwagen bouwt dan hangt die?!?! Weet iemand wat dat kan zijn? Hij werkt trouwens in single player perfect in WinXP dankzij de Patch
Dat heb ik ook, probeerde het net met mijn broertje. Is daar geen oplossing voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Major Carnage
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 12-10 01:31

Major Carnage

waki miko Reimu

Op dinsdag 26 februari 2002 16:50 schreef PWM het volgende:
Wat ik erg mis is meerdere heliports naast elkaar. In een drukke omgeving moeten ze nu soms 5 minuten rondcirkelen, een heliport met meerdere platformen zou de oplossing ook bieden.
Als je een klein vliegveldje bouwt dan kunnen ze daar mooi op landen. Er passen er meerdere op :)

Specs | FFXIV: Maki Kato@Alpha

• buzz
  • Laatst online: 19:54
Op woensdag 27 februari 2002 17:31 schreef Major Carnage het volgende:

[..]

Als je een klein vliegveldje bouwt dan kunnen ze daar mooi op landen. Er passen er meerdere op :)
Na een tijdje kan je geen kleine vliegvelden meer bouwen hoor |:(

• Dennis
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22:34
Op donderdag 28 februari 2002 07:38 schreef BuzzerCrAsH het volgende:
Na een tijdje kan je geen kleine vliegvelden meer bouwen hoor |:(
Jewel, je moet dan ergens een klein vliegtuig opslaan, dan blijft die mogelijkheid langer ofzo. En ik dacht dat je het ook met ttdpatch kon uitschakelen...
Pagina: 1