Knopjes werken niet

Pagina: 1
Acties:

• shakkie
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 04-03-2024
Ik heb een site gemaakt voor de plaatselijke harmonievereniging [url="http://link is weg.nl"]http://krol.endoria.net/harmonie/[/url] (is nog niet af) Nu doet alles het maar het probleem zit hem in de knopjes. Op mijn eigen computer doet het javascript het prima maar zodra de site upgeload is werkt alleen de homeknop nog maar en voor de rest gaat de muis vreselijk flippen. Kan iemand mij hierbij helpen?
ps. Het gaat hier niet om een spam actie oid :)

• teacher
  • Registratie: September 2001
  • Nu online

teacher

Frontpage Admin / Global Moderator

Dysgaf!

je mist de hover knopjes... daar is ook geen afmeting voor gegeven vandaar dat er een grotere lege afbeelding voor in de plaats komt.
ff uploaden nog!
t.

Wise enough to play the fool

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Probleem is dat het preloaden van de alternatieve plaatjes niet werkt. Waarom niet? omdat de plaatjes van de gewone buttons met een kleine letter beginnen, en die met _hover met een hoofdletter (met uitzondering van home_hover.gif). Webservers zijn over het algemeen case-sensitive!

Intentionally left blank

• shakkie
Op maandag 25 februari 2002 22:56 schreef crisp het volgende:
Probleem is dat het preloaden van de alternatieve plaatjes niet werkt. Waarom niet? omdat de plaatjes van de gewone buttons met een kleine letter beginnen, en die met _hover met een hoofdletter (met uitzondering van home_hover.gif). Webservers zijn over het algemeen case-sensitive!
cripsp, bedankt, het werkt.

• crisp
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Op maandag 25 februari 2002 23:13 schreef shakkie het volgende:

[..]

cripsp, bedankt, het werkt.
Fijn dat het werkt, maar daarom hoef je de link in je originele bericht niet weg te halen hoor.
by the way: het is crisp, en sinds vandaag mag daar ook 'meneer' voor (ben 30 geworden...) ;)

Intentionally left blank

• shakkie
Gefeliciteerd meneer crisp.

Ik heb die link gesloopt omdat het anders misschien als spam gezien zou worden.

excuses voor het misbruiken van uw nick :)

• crisp
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Op maandag 25 februari 2002 23:48 schreef shakkie het volgende:
Gefeliciteerd meneer crisp.

Ik heb die link gesloopt omdat het anders misschien als spam gezien zou worden.

excuses voor het misbruiken van uw nick :)
Dat zien we niet als spam, maar als onderbouwing van je probleem. Als je erbij zou zetten "en hoe vinden jullie mijn site" dan wordt het spam.
Bedankt voor de felicitaties, maar on second thought mag dat meneer toch wel weer weg - anders voel ik me helemaal zo oud! ;)

Intentionally left blank

Pagina: 1