Toon posts:

pctv rave en dualscreen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Nogal een knullige vraag, maar ik stoor me er nog wel eens aan, dus vraag ik maar eens of iemand een oplossing weet :)

Ik heb een pinnacle pctv rave kaart, en die werkt verder perfect. Alleen is die software zo gebouwd dat ik hem niet van mn ene beeldscherm naar het andere kan slepen. Iemand een oplossing?

Ik wil graag tv kijken op mn secundaire scherm, enig idee of dat mogelijk is, en zo ja hoe? :)

Verwijderd

Ik d8 dat als je overlay gebruikte dat je dat meestal alleen op je primary beeldscherm kan doen. Maar er zijn ook andere oplossingen om TV kijken dan de bijgeleverde software. bijvoorbeeld WINvcr (heet cinax dvr ofzo) Of Dscaler. Het zou kunnen dat deze dat wel doen.

Heb je al geprobeerd om overlay uit te zetten. Ik heb een matrox dualhead(met PCTV PRO) en ik kan ook geen 2 monitoren gebruiken als ik hem niet op 24 bits kleur heb staan(paars beeld)

Verwijderd

Topicstarter
ik heb alleen een optie voor interlace en primary forceren. Beide opties zorgen er niet voor dat ik op mn 2e scherm kan komen :)

andere software kan ik nog proberen.
verder niemand suggesties met de pctv software?

• The Collector
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 09-08 11:15
Misschien een kleine gok, omdat het waarschijnlijk toch met Overlay te maken heeft, maar er is een alternatieve driver voor deze kaart (e.a. tv-kaarten). Ik heb deze momenteel met succes onder XP draaien, maar heb 'm nog niet uigebreid getest...

http://btwincap.sourceforge.net/

Verwijderd

Die alternative capture driver heb ik nog niet werkend kunnen krijgen onder windows 2000. Hoe stel je bijv. de kanalen in. Met autotune vind-ie nix.