Problemen met geforce 2

Pagina: 1
Acties:

• super_newbie
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 19-04 18:00
Na het installeren van nieuwe drivers voor mijn geforce 2 mx 400, detonater versie 27.50. Kreeg ik na het opstarten van SOF de melding "could not initialize open GL rendering"

Tevens kon ik 3d mark 2001 niet meer installeren, hiebij komt hij met de melding "could not create direct 3d device"

Ik heb ook al verschillende andere drivers geinstalleerd, maar steeds met het zeldfe efect.

mijn OS is win 98 SE

PS. heb search gebruikt, maar geen oplossing gevonden.
hoop dat het een beetje duidelijk is.... is de eerste keer :+

annvulling:

mobo DFI CA62-EC
P III 800
512 md sdram -> huismerk
DX 8.1 geinstallerd

• Randal Peelen
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 05-08 17:00
Ik heb het vermoeden dat je DX ff moet installeren... Ok, dit is onwaarschijnlijk, maar probeer versie 8(.1) eens.

http://twitter.com/randalpeelen

Verwijderd

Wat voor systeem heb je?

Mobo, proc. enz...

• [Bc]-=VorteX=-
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21-01 13:13
Bij mij hielpen nieuwe mobo-chipset-drivers.....

Verwijderd

Deden ze het met je oude drivers wel? dan is je probleem toch opgelost *D

via drivers enzo ook geinstalleerd?.. als je via hebt... of anders zou ik ff een schone winxp install proberen, is wel drastisch maar je merkt het wel!

Verwijderd

Op maandag 25 februari 2002 21:50 schreef super_newbie het volgende:
Na het installeren van nieuwe drivers voor mijn geforce 2 mx 400, detonater versie 27.50. Kreeg ik na het opstarten van SOF de melding "could not initialize open GL rendering"

Tevens kon ik 3d mark 2001 niet meer installeren, hiebij komt hij met de melding "could not create direct 3d device"

Ik heb ook al verschillende andere drivers geinstalleerd, maar steeds met het zeldfe efect.

mijn OS is win 98 SE

PS. heb search gebruikt, maar geen oplossing gevonden.
hoop dat het een beetje duidelijk is.... is de eerste keer :+

annvulling:

mobo DFI CA62-EC
P III 800
512 md sdram -> huismerk
DX 8.1 geinstallerd
512 mb sdram zegt genoeg ! windows 98 gebruikt niet zoveel namelijk en je bak kan er brak door gaan lopen !

• SandsOfArrakis
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 07:38

SandsOfArrakis

The Spice Must Flow.

Op woensdag 13 maart 2002 09:15 schreef Dymlos het volgende:

[..]

512 mb sdram zegt genoeg ! windows 98 gebruikt niet zoveel namelijk en je bak kan er brak door gaan lopen !
Ik heb Win98 zonder problemen draaien met 512 mb geheugen. Alleen het opstarten duurt iets langer dan met bijv. 128 :(

He who controls the Spice, controls the Universe.

• floduR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
het zal wel aan de drivers liggen, al die drivers zijn niet officieel, dus er kunnen altijd problemen zijn.

je moet ff kijken welke drivers het wel doen, elke driver heeft z'n voor en nadelen en sommige doen het helemaal niet, is per comp verschillend
Pagina: 1