Computer doet niks na het inzetten van een ne....

Pagina: 1
Acties:

• Mpdrichel
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09-08-2024
Als ik een netwerk kaart in mijn computer zet doet zo opeens mijn hele computer niks. Het laat lampje gaat branden. Niet het aan lampje en ik hoor hem zoemen maar ik krijg geen beeld. Als ik dan de kaart er weer uit haal moet ik eerst een half uur wachten voordat mijn computer het weer doet. Ik heb de netwerk kaart ook al in een andere computer gestopt en daar doet hij het wel gewoon in. Waar kan het dan aan liggen. Ik heb ook al gekeken naar een eventuele jumper maar die bestaat niet.

Verwijderd

IRQ Conflict :?

• Mpdrichel
  • Laatst online: 09-08-2024
Was dat?

• Ed.
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 26-09-2022

Ed.

Lijkt me meer een defect slot in de computer aangezien die NIC het wel gewoon doet in een andere comp. Of het kan zijn dat net die nic en die mobo niet samenwerken. Moet je ff zoeken welke hardware incompatible is met je mobo

Verwijderd

Probeer het eens in een ander slot op je moederboard (als je die vrij hebt)

• Laurent
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Op dinsdag 26 februari 2002 17:54 schreef Rodecker het volgende:
Probeer het eens in een ander slot op je moederboard (als je die vrij hebt)
*toevoeging* en ruk anders even een andere kaart eruit zodat er wel ruimte voor is, en controleer dan of hij werkt. Werkt hij, kijk dan of hij ook werkt als je de andere kaart in dat slot doet. Doet hij het niet? Dan is het slot w.s. gaar.

• klown
  • Laatst online: 21:45

klown

geek

Heb ik van de week ook gehad, netwerkkaart erin, monitor geeft steeds "no signal" aan

oeioei, foute boel, netwerkkaartje er snel weer uit...even wat kaartjes van sloten gewisseld en toen werkte het :9~

MSI K7T266 Pro2|AMD Athlon XP 1800+|512 MB DDR|Leadtek Geforce 2 Ti 64 MB DDR|LG 16x DVD|IBM 60 GB 7200 rpm HD|Creative soundworks DTT3500 speakers|IIyama A902MT|Wacom Graphire 2|Logitech Mouseman Dual optical & MX500|Creative soundbl. Audigy|Trust sp

• Magic
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Op dinsdag 26 februari 2002 19:34 schreef klown het volgende:
Heb ik van de week ook gehad, netwerkkaart erin, monitor geeft steeds "no signal" aan

oeioei, foute boel, netwerkkaartje er snel weer uit...even wat kaartjes van sloten gewisseld en toen werkte het :9~
het kan ook zijn dat je een "shared pci" bus hebt gebruikt, deze word dan met de AGP-slot gedeeld, dan kun je óf een kaart in de AGP doen óf een in de pci. misschien heb jij dat ook wel Mpdrichel.

Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz

• i2Paq
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 12-08 13:56

i2Paq

Tempelier, on bare feet!

als het een PCI-kaart is deze NIET in een gemixed PCI-ISA slot doen.
Geeft problemen.
Geldt alleen voor Netwerkkaarten overigens.

• Ed.
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 26-09-2022

Ed.

Op dinsdag 26 februari 2002 20:17 schreef i2Paq het volgende:
als het een PCI-kaart is deze NIET in een gemixed PCI-ISA slot doen.
Geeft problemen.
Geldt alleen voor Netwerkkaarten overigens.
weird, dan heb ik of een sublieme realtech gekocht, of jij brabbelt onzin :D
Pagina: 1