Toon posts:

Benchmark's Unreal2

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik hoor steeds in de Geforce4 topics praten over benchmark's die verhouding hebben met Unreal (tournament)2
kan iemand hier aub een link van plaatsen als deze eventueel bestaat....

• Saekerhett
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13:52
[topic=403481/1/25]

Verwijderd

Topicstarter
ik bedoel eigenlijk waar kan ik deze programmatjes downloaden?????????

• Saekerhett
Op maandag 25 februari 2002 21:38 schreef vdpoort het volgende:
ik bedoel eigenlijk waar kan ik deze programmatjes downloaden?????????
Ik zie dat je nieuw op GoT bent, welkom dan :) maar het is de bedoeling dat je in dat topic verder gaat, over alles wat met Geforce4 Benchmark te maken heeft :)

Verwijderd

Op maandag 25 februari 2002 21:43 schreef Saekerhett het volgende:

[..]

Ik zie dat je nieuw op GoT bent, welkom dan :) maar het is de bedoeling dat je in dat topic verder gaat, over alles wat met Geforce4 Benchmark te maken heeft :)
Um hij vraagt toch om een programma :? toch niet om een gf4 benchmark topic ?

• Mister_X
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 07-04 08:41
jah ik snap wat ie bedoelt maar snap ook niet hoe je nou de gf4 vergelijkt met U2 die nog niet eens uit is? zijn daar dus proggies voor die dat meten ofzo? die je systeem doormeten?

Verwijderd

Op maandag 25 februari 2002 21:47 schreef Mister_X het volgende:
jah ik snap wat ie bedoelt maar snap ook niet hoe je nou de gf4 vergelijkt met U2 die nog niet eens uit is? zijn daar dus proggies voor die dat meten ofzo? die je systeem doormeten?
Hij moet misschien indeed zich nog een beetje aanpassen aan de stijl hier, dat je alles even goed moet uitleggen/onderbouwen :z

Wat ik in zijn post lees: Hij hoort/leest steeds in de gf4 topics dat er gebenchmarkt is met unreal (tournament) 2
Hij vraagt zich af of iemand een dergelijk programma weet/kent omdat het onwaarschijnlijk is of ie al bestaat.

• Speed24
  • Registratie: Augustus 1999
  • Niet online
Op maandag 25 februari 2002 21:52 schreef Lighteye het volgende:

[..]
Hij moet misschien indeed zich nog een beetje aanpassen aan de stijl hier, dat je alles even goed moet uitleggen/onderbouwen :z

Wat ik in zijn post lees: Hij hoort/leest steeds in de gf4 topics dat er gebenchmarkt is met unreal (tournament) 2
Hij vraagt zich af of iemand een dergelijk programma weet/kent omdat het onwaarschijnlijk is of ie al bestaat.
Dan weet ie zeker ook niet dat het al naar een warez-request neigt, hij wil nl de alpha-versie van de Unreal2 engine hebben ;)

Verwijderd

Op maandag 25 februari 2002 21:54 schreef speed24 het volgende:

[..]

Dan weet ie zeker ook niet dat het al naar een warez-request neigt, hij wil nl de alpha-versie van de Unreal2 engine hebben ;)
En ik denk dat dat hetgene was dat hij wilde weten. Hij is waarschijnlijk wel zo slim om niet naar warez te vragen. Het is alleen zo lastig als je het niet weet. :)

Verwijderd

Op maandag 25 februari 2002 21:54 schreef speed24 het volgende:

[..]

Tssk, allemaal vooroordelen, soms behoor je iemand gewoon op zijn woord te geloven :( en als dat niet het geval is, heeft men modjes uitgevonden die er een slot op kunnen gooien :P

• Saekerhett
Op maandag 25 februari 2002 21:46 schreef Lighteye het volgende:

[..]

Um hij vraagt toch om een programma :? toch niet om een gf4 benchmark topic ?
|:(
Pagina: 1