Toon posts:

Duron 700: oc resultaten van jullie?

Pagina: 1
Acties:
  • 103 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
ik zou graag willen weten van degene die een duron 700 heeft , het liefts in combo met een kt7raid, iets anders mag ook, wat de oc resultaten zijn die behaald zijn, en welke cooler er gebruikt is. temp erbij enzo mag hoeft niet, als het maar stabiel is.

hartelijk bedankt

grtz

• Apie!
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 09-03 19:55

Apie!

Newer, better & confusinger

no offence en misschien ligt 't wel aan mij, maar ik wordt een beetje moe van dit soort posts...iedereen gaat dan meteen z'n resultaten posten, vink niet echt informatief...kijk gewoon ff naar oc-reviews of op de cpudatabase van www.overclockers.com ofsow
(rechtstreeks: http://neo3.sba.com/cpudb/index.cfm )

My lungs taste the air of Time
Blown past falling sands

Verwijderd

Topicstarter
no offence, maar als jij moe word van zo'n postings als deze dan lees je ze toch gewoon niet?

ik dacht dat eerder ook al zo'n is gedaan maar die kon ik niet meer vinde, daarom.

grtz

• Soeski
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 04-09 16:53
Duron 700@935 (954 net niet stabiel)
(110x8,5) op 59 graden met koe.
9x multiplier resulteert in geen beeld.
Voltagen 1,850 Abit KT-7.

• Apie!
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 09-03 19:55

Apie!

Newer, better & confusinger

zit wat in, moek je gelijk in geven :)
maar toch...xou 't een beetje jammer vinden als 't forum opeens bol staat van dit soort posts (of eigenlijk poll's) en dan zie je door de bomen de koe niet meer ;)
xou 't wel koel vinden als ze bij tweakers.net een eigen databeestje op zouden zetten waar we dit soort info kunne opslaan en opzoeken :D

May The Mooooo Be With You!

My lungs taste the air of Time
Blown past falling sands

• Devian
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 17:38
Duron 700 @ 900...9*100
950 deedt ook.....starte op in windows...kon 1 icq berictje versturen...en toen liep alles genadeloos vast, en het heeft me een halve dag gekost om alles weer aan de praat te krijgen :))

Zodra ik de fsp iets opschroef gaat het ook mis...

Temp: 28 graad :))... --> 72w Peltier +Alpha + delta!

https://wren.co/join/Devian

Verwijderd

Mijn duron 600 met FOP32 draait op 861 (8*107) hoogste wat ik heb gehaald is 877(8,5*103) maar heb besloten voor meer memory tweaking hoogste wat ik er met sisoft heb gehaald is 620(niet met deze setup fbs stond toen op 117:)
MAX 45C
Pagina: 1