• wicher|IA
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 10-04-2023
zoals waarschijnlijk bekend is het mogelijk je mobtel (in mijn geval een Siemens M35i [Postbank ja]) open te halen en de verlichting te vervangen door andere ledjes.

Nu heeft mijn M35 aan de onderkant van het scherm 4 ledjes zitten
nu vroeg ik mij af: wanneer je die bijv blauw-paars-rood-oranje maakt, krijg je dan een heel exclusieve regenboogverlichting :P of schijnen die 4 gevalletjes zo door elkaar heen dat de kleuren totaal mengen en je maar 1 grijs-rood-paars-bruin-achtig mengselkleurtje overhoud?

(dit in GT omdat een mobtel met regenboogscherm natuurlijk wel een gadget is :P)

andere mogelijkheden zijn natuurlijk dingen als wit-rood-rood-wit, voor de ajacieden onder ons, en zo nog andere combi's

Verwijderd

Hmm nee dat kan niet, ze moeten allemaal van dezelfde kleur zijn volgens mij

• wicher|IA
Op maandag 25 februari 2002 21:21 schreef Hyphylus het volgende:
Hmm nee dat kan niet, ze moeten allemaal van dezelfde kleur zijn volgens mij
is dat zo?? hoezo dan?
(ik kan me wel voorstellen dat ze technisch/electronisch gezien allemaal zelfde sterkte/voltage oid moeten hebben, maar kleur?

ik heb sowieso op www.gsm-tuning.nl ook een 6210 zien staan met blauw scherm en rode toetsenbordverlichting

• Matsie
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20-12-2021
ik zou eigenlijk niet weten waarom het niet kan maar of je ook mooie kleuren zou krijgen weet ik niet

anders doe je om en om

bijv een blauwe, een rooie, een blauwe, een rooie

Wie nergens in gelooft, zal nooit iets veranderen...
Als je blijft staren naar de plek waar de zon onderging, zal je hem nooit meer op zien komen...

Verwijderd

Op maandag 25 februari 2002 21:29 schreef wicher het volgende:

[..]

is dat zo?? hoezo dan?
(ik kan me wel voorstellen dat ze technisch/electronisch gezien allemaal zelfde sterkte/voltage oid moeten hebben, maar kleur?
De verschillende kleuren trekken een verschillende hoeveelheid stroom. hoe die verhouding precies ligt weet ik niet
ik heb sowieso op www.gsm-tuning.nl ook een 6210 zien staan met blauw scherm en rode toetsenbordverlichting
Dat komt omdat het toetsenbord en het scherm los van elkaar staan bij die telefoon, dat is niet bij elke telefoon

• Freezer|IA
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 08-06-2024
hoord dit topic niet erruguns anders???

• wicher|IA
Op dinsdag 26 februari 2002 06:39 schreef Hyphylus het volgende:
De verschillende kleuren trekken een verschillende hoeveelheid stroom. hoe die verhouding precies ligt weet ik niet
a ok
hoewel het natuurlijk mogelijk is bijv blauwe en rode led's te maken die exact dezelfde hoeveelheid stroom/spanning e.d. vragen (maar dan geven ze misschien weer niet allebei evenveel licht)
Dat komt omdat het toetsenbord en het scherm los van elkaar staan bij die telefoon, dat is niet bij elke telefoon
enig idee hoe dit bij de Siemens M35 is?
Op dinsdag 26 februari 2002 08:06 schreef Freezer het volgende:
hoord dit topic niet erruguns anders???
hangt ervanaf hoe je het bekijkt, zie mijn openingspost bovenaan

Verwijderd

omdat je je dan gaat frustreren aan de kleurtjes.
een kleur voor het display en voor het toetsenbord
meerdere kleurtjes dat kan je wel doen
Pagina: 1