Dit topic wordt een beetje onoverzichtelijk en aangezien er meerdere van dit soort topics zijn die bij een paginaatje of 25-30 sluiten wilde ik vragen of dees dicht mocht en we in een nieuw topic verder konden.
BVD
BVD
Verwijderd
Niet waarOp maandag 25 februari 2002 21:11 schreef HlpDsK het volgende:
Ik zie maar 7 pagina's
My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens
jammer dat je maximaal 999 kan instellen heOp maandag 25 februari 2002 21:15 schreef LuNaTiC het volgende:
1000 vind ik altijd wel een mooi aantal om een nieuw deel te beginnen
Ja maar ik heb niet zo'n snelle computerOp maandag 25 februari 2002 21:13 schreef ItSnows het volgende:
[..]
Niet waarHet zijn der 5.
J0YR1D3R: zet in je prefs het aantal per pagina wat hoger heb je er minder last van
Dat is traditieOp maandag 25 februari 2002 21:17 schreef J0YR1D3R het volgende:
[..]
Hoe ziet jouwdesktop eruit worden ook met 500 posts gesloten. Is dit bij HK topics niet dan?
Hail to the guardians of the watchtowers of the north
Nou, om eerlijk te zijn wist ik dat echt nietOp maandag 25 februari 2002 21:25 schreef Duracell het volgende:
[..]
Dat is traditie
Verwijderd
In SP zijn de users zo afgericht dat ze bij +- 965 komen vragenOp maandag 25 februari 2002 21:33 schreef J0YR1D3R het volgende:
[..]
Nou, om eerlijk te zijn wist ik dat echt niet. Maar het is ook een "traditie" om hem bij 500+ posts te sluiten. En als ik naar andere topics kijk, worden deze ook met deze lengte wel eens gesloten, vandaar mijn vraag.
omdat ik daar niet kan moddenOp maandag 25 februari 2002 22:30 schreef Tuxus het volgende:
Als je 1000 mooi vindt. Waarom is dat Mxstream topic in IT dan nog steeds niet gesloten
My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens
Verwijderd
Ik ook niet *Op maandag 25 februari 2002 22:30 schreef Tuxus het volgende:
Als je 1000 mooi vindt. Waarom is dat Mxstream topic in IT dan nog steeds niet gesloten
ik melde het bij post 954Op maandag 25 februari 2002 21:37 schreef ItSnows het volgende:
[..]
In SP zijn de users zo afgericht dat ze bij +- 965 komen vragen
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq