Geheugen the same for best performance ?

Pagina: 1
Acties:

• Cassius
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Beste mensen,

Zoals jullie in mijn sig zien staan, heb ik nu 256 MB DDR266 geheugen --> gekocht bij multipc
Ik wil nog een simmeke van 256. De vraag luidt kan ik dan beter dezelfde kopen als dat ik al heb (256 MB DDR266 184 Pins, Merk: Major/ Hyundai Twinmos pc 2100) voor top-performance en goede samenwerking tussen de twee geheugen modules, of maakt het niet uit en kan ik ook gewoon een ander merk kopen. (Ik deenk zelf dat de eerste optie het beste is, maar ik vraag het maar even :D )
:? thnx peops ....

De meeste mensen deugen!

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

DDR zijn toch dimmetjes?

en dit moet in PMG

Verwijderd

Mjah. Ik heb hier ook twee verschillende merken te weten kingston en infeneon. Ik merk er weinig van.

Als ik jou was zou ik wel twee a-merken nemen :)

• Cassius
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
FOK, dit moet zekerz in PMG , domdomdom :Z ik sliep :z

ok dan, dus het maakt niet zoveel uit ???
zeker :?

De meeste mensen deugen!

• zimbab
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09-06-2021

zimbab

Personal Jesus

mijn ervaring: eenmaal 256 mb pc-133 cas-2 van Dane-Elec. tweede erbij van infineon (opzich goed spul) en toen ging het net ff wat minder. tweede module moest in derde geheugenbank anders deed ie het niet en een paar framepjes en 3d-markjes minder; erg weinig hoor, maar toch. toen verkocht (zonder verlies :) ) en Dane-Elec weer genomen en toen alles weer flex. maar ik denk dat het gewoon mazzel hebben is. zo zie je ook bij sommige mensen dat ze hun geheugen op een onwijs hoge fsb kunnen hebben met 2-2-2 settings en een ander met hetzelfde geheugen komt nog geen 5 MHz verder met de fsb.

• Oscar the Grouch
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 20-08 22:46

Oscar the Grouch

Ex-Admin

Question everything

>>PMG

 I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve

• Gianni Rombios
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
Op maandag 25 februari 2002 21:06 schreef Tuxus het volgende:
Mjah. Ik heb hier ook twee verschillende merken te weten kingston en infeneon. Ik merk er weinig van.

Als ik jou was zou ik wel twee a-merken nemen :)
Kingston gebruikt vaak chippies van Infineon.

Verwijderd

Voor PC133 geheugen gebruikt Dane Electric ook vaak Infineon .. ;)

Maar twee dezelfde reepjes geheugen is zeker goed, al helemaal als de eerste ook goed werkt.

• zimbab
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09-06-2021

zimbab

Personal Jesus

Op maandag 25 februari 2002 23:10 schreef Hooi het volgende:
Voor PC133 geheugen gebruikt Dane Electric ook vaak Infineon .. ;)
hmmm.....bij mijn twee Dane-Elecjes Hyundai en Hynix (is dat hetzelfde toevallig?)

• Gianni Rombios
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online
Dacht het niet. Infineon roeleert overigens iets meer dan Hyundai.. :+
Pagina: 1