Naar vele lappen tekst over d geforce 4 en radeon 8500 gelezen te hebben kwam het volgende nooit echt naar voren: de radeon heeft het voordeel dat hij ps t/m 1.4 ondersteund de geforce 4 echter maar tot 1.3. Maar wat is nu het verschil tussen de 2 versies van deze techniek. En bovendien nog een klein ander vraagje. Omdat ik best geinterreseerd ben in de geforce 4 ti 4200: heel veel mensen denk dat hij zo rond de 250 euro gaat zitten. Echter vind ik dit vreemd omdat de aansluiting met de ti 4400 dan wel errug groot wordt. Niet?
Goeie vraag ! Ik weet het verschil daartussen ook niet en zou dat graag opgeheldert zien. Wat die prijs betreft --> zo duur wordt hij niet, introductie zal rond de 220 € zijnOp maandag 25 februari 2002 20:21 schreef Benny Hill het volgende:
Naar vele lappen tekst over d geforce 4 en radeon 8500 gelezen te hebben kwam het volgende nooit echt naar voren: de radeon heeft het voordeel dat hij ps t/m 1.4 ondersteund de geforce 4 echter maar tot 1.3. Maar wat is nu het verschil tussen de 2 versies van deze techniek. En bovendien nog een klein ander vraagje. Omdat ik best geinterreseerd ben in de geforce 4 ti 4200: heel veel mensen denk dat hij zo rond de 250 euro gaat zitten. Echter vind ik dit vreemd omdat de aansluiting met de ti 4400 dan wel errug groot wordt. Niet?
De meeste mensen deugen!
Ja, Ome tom merkte op dat de GF4MX uit zou komen zou hij 179 dollar kosten en als de TI4200 uitkomt 20 $ meer, dus 199 --> is ongeveer 220 €Op maandag 25 februari 2002 20:32 schreef Benny Hill het volgende:
Ja jij noemt ook al een prijs van EURO 220. Kun je dat onderbouwen?
Maar ik wil nog steeds ook antwoord op de pixelshader vraag...plz ?
De meeste mensen deugen!
Nou, als je ff de moeite had genomen om bij google een paar woordjes in te tikken (ik had: pixel shader 1.4 1.3 gedaan)
dan was je als 1e hit bij deze pagina van anandtech uitgekomen, waar het leuk uitgelegd staat... zelfs met tegenantwoord van NVidia
dan was je als 1e hit bij deze pagina van anandtech uitgekomen, waar het leuk uitgelegd staat... zelfs met tegenantwoord van NVidia
Pagina: 1