www.digireflex.nl
Ik woon in Hendrik Ido Ambacht.
www.digireflex.nl
aha nu krijg ik dat ook, maar valt toch wel mee, heb er nooit last van. Maarja niet zeuren, Hotmail is gratis
Waar het om gaat is dat hotmail heel veel verschillende computers heeft (minimaal 100). Met ieder een paar honderd gebruikers. Is het zo dat er veel gebruikers op 'jouw' server zijn dan moet je op je beurt wachten enkrijg je deze melding. Het is gewoon de wet van Murphy
P3 667 Mhz, 384MB ram, 20GB maxtor+60GB IBM (60GXP), Matrox G400 dh, asus mobo, Philips 109b10 + Philips 17B
Verwijderd
Heb er ook wel eens last van. Als je er voor zou moeten betalen zou het erg zijn, maar nu is het gratis dus kan het wel eens voorkomen.
Gewoon wachten
Gewoon wachten
Verwijderd
vanmiddag gaf die dit ook ff aan bij vriend van me, heb er zelf nog geen last van gehad 
Maar om hier een topic voor te openen
Verwijderd
Nou jah, was misschien ook wel niet nodig maar de Topic Starter weet nu iig waar hij aan toe is en dat ie niet in zijn instellingen hoeft te klooien.Op maandag 25 februari 2002 21:12 schreef M@FI@ het volgende:
vanmiddag gaf die dit ook ff aan bij vriend van me, heb er zelf nog geen last van gehad
Pagina: 1